مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز کاکائویی درجه یک بسته بندی شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت و ویژگی تولیدات گز کاکائوییانواع بسته بندی گز کاکائوییخریداران گز کاکائویی عمده از ایرانمرکز صادرات و خرید انواع گز بسته بندی درجه یک
گز کاکائویی

گز کاکائویی

گز کاکائویی درجه یک و لواشک تندیس بسته بندی شده برای صادرات را می توان از دسته تولیدات نوع گز نوقای تبریز معرفی کرد که در ترکیبات طعم کاکائویی و وانیلی با قیمت های ارزان تر از نوع گز اصیل اصفهان صادر و عرضه ی بازار فروش داخل می گردد.

خصوصیت و ویژگی تولیدات گز کاکائویی

گز کاکائویی

خب وجود گز در بازار ایران را می توان متنوع دید که اصل تولیدات صورت گرفته از این شیرینی سنتی ایران در اصفهان با بلداجی تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می گردد. پس می بینیم که هر یک از این انواع گزها برای خود ویژگی و خصوصیت های متفاوتی را از تولید به خود اختصاص می دهد اعم از:

  • طعم مختلف گز
  • نوع مغز متفاوت تولید شده
  • نوع بسته بندی گز
  • درصد مغز تولید شده از گز
  • درجه یک و یا دو بودن گز تولیدی

و … از عواملی هستند که می توان گفت منجر به تفاوت در بین تولیدات گز می گردد. برای مثال یکی از این خصوصیت ها همانطور که اشاره کردیم مربوط به طعم گز می باشد که طعم لحاظ شده و انتخابی این بخش برای صادرات، طعم گز کاکائویی بوده است که از خصوصیت های تولیدی این گز کاکائویی مربوط به نوع گز تبریز که از ترکیبات طعم کاکائویی با وانیل همراه بوده البته با برشی متفاوت از از نوع گزهای لقمه ای.

گز کاکائویی

انواع بسته بندی گز کاکائویی

پس به این ترتیب این گز کاکائویی صادراتی از نوع گزهای تولید بخش تبریز بوده که با نام گز نوقا معروف بوده است و البته می توان به وجود نوع دیگر از طعم این گز نوقا اشاره کرد و ان هم طعم زعفرانی وانیلی بوده است.

گز کاکائویی

و اما نوع بسته بندی از انواع گز کاکائویی موجود در بازار که بصورت بسته بندی کیلویی با نوع بسته بندی کادویی می توان ان را دید براساس طراحی های مختلف صورت گرفته هر یک از این بسته بندی ها با وزن های بالا و پایینی همراه بوده اند. پس این انواع بسته بندی گز کاکائویی در نوع کادویی متغیر بوده و همچنین همراه با برندهای متفاوت تولید کننده مانند:

  • گز نوقا کاکائویی_ باخیش
  • گز نوقا کاکائویی_ آرتی جان
  • گز نوقا کاکائویی_ باوقار
  • گز نوقا کاکائویی_ حلاوت
  • گز نوقا کاکائویی_ سئو میشم
  • و … .

خریداران گز کاکائویی عمده از ایران

خریداران گز کاکائویی در ایران که می تواند طرفداران بسیار و بی شماری را داشته باشد عمده خریدارانی بوده اند که جهت پخش در بازارهای داخل و یا همان صادرات تهیه می نمایند. این خریداران گز کاکائویی در ایران برای بازارهای داخلی را اغلب سفارشات نوع گز کاکائویی کیلویی را خواهان هستند و در حالی که صادرات گز نوقا کاکائویی را در مدل های بسته بندی شده ی نوع کادویی انتخاب می کنند.

گز کاکائویی

مرکز صادرات و خرید انواع گز بسته بندی درجه یک

پس به این ترتیب خریداران گز کاکائویی و لواشک پاک نژاد در کشور می توانند برای سفارشات خرید عمده ی خود و بصورت مستقیم از بخش های تولیدی می توانند با این بخش از بازار فروش اینترنتی در ارتباط بوده و سفارشات خود را تهیه نمایند.

گز کاکائویی

این صادرات و خرید انواع گز تبریز کاکائویی بسته بندی شده ی درجه یک این بخش را در مدل های گوناگون از برش های خورده شده ارائه می دهیم که متناسب با بازار فروش شما بوده باشد.

گز کاکائویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید