مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان گزی در کارتن ۵ و ۶ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات انواع سوهان گزی عرضه شدهمدل های بسته بندی سوهان گزی در بازارنوع سوهان گزی کارتن های ۵ و ۶ کیلویی چگونه اند؟فروش مستقیم و عمده انواع گز سوهانی ارزان کیلویی
سوهان گزی

سوهان گزی لقمه ای عرضه ی بازار فروش همراه با تولیدات متنوع روانه ی بازار مصرف گردیده است که فروشی در نوع بسته بندی های پاکتی با نوع کیلویی و فله در وزن کارتن های ۵ و ۶ کیلویی توزیع و پخش می گردد. شیرینی کلمپه اژدری از جمله شیرینیهای سنتی بسیار خوشمزه و پرطرفدار در بین مردم است که امروزه تنوع نیز پیدا کرده است.

سوهان گزی

تولیدات انواع سوهان گزی عرضه شده

محصولات تولیدی از گز را می توان متنوع دید و معرفی کرد که این تنوع می تواند حاصل طعم های متفاوت لحاظ شده در تولید گز بوده باشد و یا درصد های بالا و پایین از مغزها با برندهای متعدد تولید کننده، همچنین سایر محصولات دیگری که در ترکیب با گز تهیه می شوند مانند گز سوهانی.

سوهان گزی

گز سوهانی بعد از گزهای لقمه ای مغزدار می توان گفت پرفروش ترین محصول در بین گزها بوده است هم بازار داخل و هم بازار صادراتی، در هر دو حالت عمده سفارشات متفاوتی از این محصول را به ثبت می رسانند. این سفارشات متنوع به ثبت رسیده از سوهان گزی از جنبه های مختلف تقسیم بندی شده باشد برای نمونه برندهای مختلف و … . اما انواع سوهان گزی عرضه ی بازار اعم از:

  • سوهان گزی_ زعفرانی
  • سوهان گزی_ نارگیلی
  • سوهان گزی_ با طعم هل
  • سوهان گزی_ جوانه گندم
  • سوهان گزی_ مخصوص
  • سوهان گزی_ مغزدار پسته
  • سوهان گزی_ مغزدار آجیلی
  • سوهان گزی_ لقمه حبه ای

سوهان گزی

مدل های بسته بندی سوهان گزی در بازار

این محصول نیز چون گزهای لقمه ای، آردی و یا سکه ای برگرفته از مدل های متنوع بسته بندی می باشد اعم از مدل های بسته بندی کادویی با نوع بسته بندی های پاکتی و یا کیلویی بصورت فله، که تماما پر شده از گز سوهانی های معرفی شده در بخش قبل. دسته بندی و ارائه ی لیست انواع مدل بسته بندی سوهان گزی می تواند به این ترتیب بوده باشد اعم از:

  1. بسته بندی پاکتی نیم کیلویی
  2. بسته بندی پاکتی یک کیلویی
  3. بسته بندی پاکتی سه کیلویی
  4. بسته بندی پاکتی  پنج کیلویی
  5. بسته بندی پاکتی شش کیلویی
  6. بسته بندی کادویی ۲۵۰ گرمی
  7. بسته بندی کادویی ۳۰۰ گرمی

سوهان گزی

نوع سوهان گزی کارتن های ۵ و ۶ کیلویی چگونه اند؟

این مدل از بسته بندی سوهان گزی در کارتن های ۵ و ۶ کیلویی با اینکه می تواند در نایلون های به این وزن بسته بندی، پلمپ و در کارتن قرار گیرند هستند تولید کنندگانی که بدون پرکردن نایلون های به وزن ۵ و یا ۶ کیلویی ان را بصورت فله کیلویی در کارتن ها ریخته و بسته بندی می کنند. کلمپه خانگی یکی از انواع شیرینی های خرمایی ارگانیک و بسیار لذیذ است که در سراسر ایران طرفداران زیادی برای مصرف این محصول وجود دارد.

سوهان گزی

فروش مستقیم و عمده انواع گز سوهانی ارزان کیلویی

فروش عمده ای که از سوهان گزی در این بخش صورت می گیرد و عرضه ی بازار مصرف می شود سوهان گزهای در نوع تولیدات درجه یک تا سوهان گزهای درجه دو و سه را شامل می گردد در اصل تامین تمام مدل بازار فروش از سوهان گزی را ارائه می دهد.

سوهان گزی

پس می توانید سفارشات خرید از انواع سوهان گزی کیلویی را به طور مستقیم از بخش تولیدی سوهان گزی در اصفهان و یا بلداجی بهره مند گشته و با نازلترین نرخ قیمت خریداری و در بازار کشور و بازار کشورهای همسایه تا جهان را ارسال نماید.

سوهان گزی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید