مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک شکلاتی شب یلدا عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

سفارشات انواع پشمک شب یلداانواع پشمک لقمه شکلاتی روکش دارایا بالاترین سفارشات خرید پشمک یلدا نوع لقمه ای بوده است؟مرکز فروش اینترنتی انواع پشمک شب یلدا عمده
فروش پشمک یلدا

فروش پشمک یلدا بصورت عمده از نوع لقمه ای های روکش دار شکلاتی تا نوع الیافی فله ای را می توانید در سفارشات عمده برای پخش و فروش در این مرکز با نازلترین نرخ قیمت بطور مستقیم از درب کارخانه تهیه و خریداری نماید.

فروش پشمک یلدا

سفارشات انواع پشمک شب یلدا

آغاز فروش پشمک در بازارهای داخل با صادرات اغلب در فصل های سرد سال شروع می شود که یکی از شب های ایرانی که شب چله نام دارد تنقلاتی چون پشمک طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب می کند اعم از تولیدات نوع پشمک لقمه ای تا الیافی. شیرینی کلمپه اژدری از جمله شیرینیهای سنتی بسیار خوشمزه و پرطرفدار در بین مردم است که امروزه تنوع نیز پیدا کرده است.

فروش پشمک یلدا

بنابراین اغلب سفارشات انواع پشمک شب یلدا در هر دو مدل تولید شده خریداری می گردد اما نوع لقمه ای با روکش شکلاتی بیشتر. و دسته بندی این انواع پشمک لقمه ای شب یلدا عبارتنداز:

  1. پشمک لقمه ای کادویی
  2. پشمک لقمه ای کیلویی
  3. پشمک لقمه ای میوه ای
  4. پشمک لقمه ای وانیلی کاکائو
  5. پشمک لقمه ای زعفرانی
  6. پشمک لقمه ای گزی
  7. پشمک لقمه ای یزدی
  8. پشمک لقمه ای آذری
  9. و … .

فروش پشمک یلدا

انواع پشمک لقمه شکلاتی روکش دار

انواع پشمک های لقمه ای روکش دار شکلاتی با اینکه طعم های مختلف را دارا بوده است که بخشی از این طعم های تولیدی و موجود در بازار نمونه های نام برده و معرفی شده در بخش قبل بوده است هم بصورت کیلویی و هم بسته بندی روانه ی بازار مصرف می گردد.

پشمک شکلاتی

اما تنوع دیگر در تولیدات عرضه شده از این پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی را می توان به برندهای تولید کننده اشاره کرد که براساس تنوع در تولیدات خود بازار فروش خاصی را به خود اختصاص داده اند مانند:

  • پشمک لقمه ای_ حاج عبدالله
  • پشمک لقمه ای_ حاج اکبر
  • پشمک لقمه ای_ حاج یعقوب
  • پشمک لقمه ای_ شیرین وطن
  • پشمک لقمه ای_ دوستی
  • پشمک لقمه ای_ آرامیس
  • پشمک لقمه ای_ آدلین

قیمت هر کیلو پشمک

ایا بالاترین سفارشات خرید پشمک یلدا نوع لقمه ای بوده است؟

گرچه در بازار ایران با صادرات تناسب سفارشات خرید پشمک اعم از الیافی تا لقمه ای یکسان بوده است اما تا حدودی در بازار داخل می توان به این اشاره کرد که نوع لقمه ای شکلاتی پرفروش ترین بوده اند در حالی که این صادرات پشمک ایران در نوع الیافی پاکتی پرطرفدارترین بوده اند. کلمپه خانگی یکی از انواع شیرینی های خرمایی ارگانیک و بسیار لذیذ است که در سراسر ایران طرفداران زیادی برای مصرف این محصول وجود دارد. در مجموع فروش هر یک از محصولات تولیدی پشمک ها برای خود دارای بازار های فروش مختص به خود هستند که عرضه و به فروش می رسند.

قیمت هر کیلو پشمک

مرکز فروش اینترنتی انواع پشمک شب یلدا عمده

پس به این ترتیب می توانید در این مرکز فروش اینترنتی که عمده شیرینی جات های اصیل ایرانی چون گز با پشمک عرضه می شود سفارشات خود را به طور مستقیم از مرکز تولیدی خریداری نماید که این امر منجر به فروش با قیمت های مناسبی می گردد. در اصل تامین بازار داخل از سفارشات با تامین بازار صادرات.

قیمت هر کیلو پشمک

همچنین این فروش انواع پشمک شکلاتی شب یلدا را نیز همراه با پیشنهاداتی از تولیدات مختلف برای بازارهای فروش متفاوت ارائه می دهیم بنابر درجه های کیفی در تولید که متناسب با بازارهای پخش و فروش نقاط مختلف کشور عرضه می شود.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید