مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده چوب پشمک بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لیست تولیدات پشمک چوبیعمده انواع چوب پشمک در بازار چگونه است؟مدل بسته بندی چوب پشمک ها چگونه است؟فروش عمده چوب پشمک بسته بندی درجه یک
قیمت چوب پشمک

قیمت چوب پشمک بسته بندی شده بصورت عمده که در این بخش سراسری در بازار ایران ارسال می گردد با توجه به نمونه های مختلف متفاوت به فروش می رسد که تامین چوب پشمک و قاووت اصل کرمان برای صادرات به بازارهای جهانی چون کشورهای عراق با افغانستان و پاکستان نیز امکان پذیر بوده است.

قیمت چوب پشمک

معرفی لیست تولیدات پشمک چوبی

دسته بندی تنقلات شیرینی چون پشمک را می توان به سه گروه تقسیم بندی کرد که ان هم پشمک های لقمه ای الیافی با پشمک های چوبی بوده اند. بحث این بخش را پیش می بریم با تولیدات نوع پشمک های چوبی. این پشمک های چوبی طبق نامگذاری صورت گرفته از نوع پشمک های الیافی بوده است که توسط دستگاه های مخصوص به دور چوب های مخصوص پیچیده و عرضه می شوند.

قیمت چوب پشمک

فروش این پشمک های چوبی را می توان در اغلب مکان های عمومی چون پارک ها بسیار دید در طعم های مختلفی تهیه و تولید می نمایند. بنابراین دسته بندی این انواع پشمک های چوبی از نظر طعم و مزه به این ترتیب هستند.

  1. پشمک چوبی زعفرانی
  2. پشمک چوبی وانیلی
  3. پشمک چوبی کاکائویی
  4. پشمک چوبی توت فرنگی
  5. پشمک چوبی میکس

قیمت چوب پشمک

عمده انواع چوب پشمک در بازار چگونه است؟

و اما می پردازیم به چوب پشمک های چوبی و قاووت کرمان که ایا در تنوع مختلفی تهیه و تولید می گردند؟ در پاسخ باید گفت بله چوب پشمک در سایز بندی های متفاوتی که براساس نوع تقاضای تولید کننده بوده است برش داده و تهیه می گردد اما عرف بازار تولید و فروش این چوب پشمک ها تنها در سه سایز رایج بوده است و نمونه های پرطرفدار و پرفروش به شرح زیر هستند.

  • چوب پشمک_ ۳۵ سانتی
  • چوب پشمک_ ۴۰ سانتی
  • چوب پشمک_ ۵۰ سانتی

قیمت چوب پشمک

مدل بسته بندی چوب پشمک ها چگونه است؟

این تولیداتی که از چوب پشمک ها صورت می گیرد بصورت بسته بندی شده از تعداد خاصی روانه ی بازار مصرف می شود پس به این ترتیب بوده اند که چوب پشمک در بسته بندی های ۱۰۰۰ عددی تهیه شده اند. نوع برش در چوب پشمک هم اغلب بصورت گرد و دایره ای شکل بوده اما شاهد سفارشات خاص از چوب پشمک بصورت مکعبی نیز بوده ایم.

قیمت چوب پشمک

فروش عمده چوب پشمک بسته بندی درجه یک

پس به این ترتیب می توانید در این مرکز که عرضه ی تنقلات شیرین و خوشمزه ای چون پشمک از مدل های لقمه ای با روکش شکلاتی تا الیافی بصورت های گوناگون از بسته بندی ها وچود دارد درخواست های خود از خرید چوب پشمک را نیز در این مرکز به ثبت رسانید. از نظر قیمت فروش چوب پشمک هم می توان گفت که دارای نرخ قیمت های فروش مناسب، ارزان و فوق العاده ای بوده اند.

قیمت چوب پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید