مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش آنلاین عمده گز وانیلی کاکائویی لقمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع گز لقمه ای در بازارتولیدات نوع گز لقمه تبریز چگونه است؟خصوصیت تولیدی گزهای وانیلی و کاکائوییمرکز پخش آنلاین انواع گز لقمه عمده
گز وانیلی کاکائویی

گز وانیلی کاکائویی لقمه که از تولیدات گز بخش تبریز بوده است در این بخش از بازار فروش بصورت عمده و آنلاین در سرتاسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد که البته در نوع سفارشات صادراتی نیز قابل عرضه نیز می باشد.

گز وانیلی کاکائویی

عمده انواع گز لقمه ای در بازار

در بازار گز و پولکی رژیمی کامور تولید ایران می توان گفت که با نمونه های متنوعی می توان روبه رو شد که از جنبه های مختلفی در تولید متغیر بوده اند اعم از طعم های گوناگون تا نوع برش و مدل های بسته بندی با درصد مغزها من جمله مواردی بوده اند که تاثیر گذار بر تنوع گز در بازار گردیده است.

گز وانیلی کاکائویی

بنابراین دسته بندی عمده تولیدات صورت گرفته از انواع گزهای لقمه ای در بازار را می توان به وجود گزهای قطب تولیدی از اصفهان با بلداجی اشاره کرد و بخشی دیگر از بازار گز کشور مربوط به تولیدات نوع گزهای لقمه ای تبریز بوده است که مجموع این انواع گزهای لقمه ای در بازار به این ترتیب معرفی شده اند.

  • گز لقمه وانیلی_ تبریز
  • گز لقمه کاکائویی_ تبریز
  • گز لقمه آجیلی_ تبریز
  • گز لقمه بدون مغز_ تبریز
  • گز لقمه پسته_ اصفهان بلداجی
  • گز لقمه بادام_ اصفهان بلداجی
  • گز لقمه مخلوط_ اصفهان بلداجی

گز وانیلی کاکائویی

تولیدات نوع گز لقمه تبریز چگونه است؟

قطب اصلی تولیدی گز کشور مربوط به تولیدات بخش اصفهان با بلداجی بوده است و انچه از گزهای تبریز در بازار موجود هستند نوعی متفاوت تر از تولیدات گز اصیل ایرانی بوده اند. این گز لقمه تبریز در ترکیباتی متفاوت تر از ترکیبات گز اصفهان بکار می رود و تهیه می شود.

گز وانیلی کاکائویی

و نمونه های عرضه شده از این تولیدات گزهای لقمه ای تبریز همان وجود گزهای لقمه ای با طعم های وانیلی و کاکائویی بوده اند که البته می توان به طعم زعفرانی از این گزها نیز اشاره کرد که همراه با یک لایه ای از نان میکادو هستند البته در نوع بسته بندی های کیلویی با کادویی عرضه می شوند.

گز وانیلی کاکائویی

خصوصیت تولیدی گزهای وانیلی و کاکائویی

و اما ویژگی های این گز وانیلی و کاکائویی در نوع برش های این گز بوده که به صورتی متفاوت تر از گزهای لقمه ای برش و سلفون پیج می شوند و گاه براساس نوع تقاضای بازار فروش بصورت تک رنگ و یا دو رنگ برش داده می شوند به این ترتیب که از ترکیب دو طعم تهیه می شوند اعم از:

  1. گز وانیلی کاکائویی
  2. گز وانیلی زعفرانی

گز وانیلی کاکائویی

مرکز پخش آنلاین انواع گز لقمه عمده

بازار شیرینی گز ایرانی مجموعه ای از وب سایت های آنلاین در جهت توزیع پخش و فروش عمده از محصولاتی از قبیل گزهای بخش اصفهان بلداجی با تبریز بوده است. پس بهترین فرصت برای عمده خریداران در سطح کشور برای پخش و صادرات به بازارهای جهانی می باشد.

گز وانیلی کاکائویی

و در حال حاضر این پخش و فروش پولکی کنجدی از انواع گزهای لقمه ای نوع نوقا از طعم های وانیلی، کاکائویی زعفرانی بصورت های کیلویی و بسته بندی شده عرضه می گردد که البته اساس سفارشات عمده برپایه ی تهیه و خرید نوع گزهای کیلویی نوقا بوده است.

گز وانیلی کاکائویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید