مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز بادام کیلویی پاکتی یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایا بازار فروش گز بادام همچون گز پسته ای پرطرفدار است؟نمونه تولیدات گز با مغز بادام در بازار چیست؟مرکز عرضه گز بادام با طعم نارگیل کیلویی

خرید گز و شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید در بازار ایرانی که همراه با مشخصات متفاوتی درخواست و خریداری می گردد این بار با عرضه ی تولیدات نوع گز با مغز بادام از طعم های متفاوت و درصد های مختلف در نوع تولیدات گز فله ای از بسته بندی های پاکتی یک کیلویی به فروش می رسد.

ایا بازار فروش گز بادام همچون گز پسته ای پرطرفدار است؟

بازار تنقلات شیرینی که در ایران تهیه و تولید و به فروش می رسد بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده است که در انواع گوناگونی و توسط بخش های مختلفی از مراکز استانی این شیرینی جات ها تولید می گردد. یکی از این انواع شیرینی جات های بخش ایران که گز نام دارد در قطب تولیدی ان یعنی اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد که صورت های مختلف و متنوعی از تولیدات را نیز به همراه دارد. دسته بندی این انواع گز ها از نظر نوع مغز عبارتند از گز بادام، گز پسته ای و گز مخلوط بوده که شامل درصد های بالا و پایین از طعم های گوناگون بوده اند و برش های گزی لقمه ای با آردی.

گز پسته ای فله ای

خب صورت های درخواست و خرید این انواع گز در بازار به این ترتیب می باشد که در چند نوع تقاضا می گردد حال گز لقمه ای و یا آردی، و اینکه در نوع هر یک از انواع مغز های نام برده با ارائه ی درصد مغز و طعم گز می باشد. و حال اینکه نوع پرفروش از این گز در بازار فروش به چه صورت است باید گفت در درجه ی اول پرفروش ترین مربوط به گز لقمه ای بوده و انتخابی هم از بین تولیدات گز پسته ای می باشد که البته طرفداران گز با مغز بادام نیز کمتر نیست. پس در نوع سفارشات گز لقمه ای با مغز پسته ای و یا مخلوط و بادام ان هم در نوع گز فله ای تا بسته بندی کادویی ارائه می گردد.

گز پسته ای فله ای

نمونه تولیدات گز با مغز بادام در بازار چیست؟

موضوع این بخش مرتبط با تولیدات گز با مغز بادام بوده است و همانطور که معرفی کردیم تولیدات این گز بادام از درصد های متفاوت با طعم های مختلف را تشکیل داده است من جمله گز با مغز بادام و طعم نارگیلی، بیدمشکی، ترنجبینی و گاه براساس درخواست های سفارشی در نوع طعم زعفرانی تهیه می گردد. و همانطور که اشاره کردیم در یکی از صورت های نام برده به بازار توزیع می گردد.

گز آردی لقمه

مرکز عرضه گز بادام با طعم نارگیل کیلویی

این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی لواشک تندیس در بخش اصفهان بوده است پس همراه با تولیدات و ارائه ی انواع گوناگونی از گز های لقمه ای تا آردی با درصد های متفاوت از نوع گز پسته ای تا گز بادام و مخلوط را شامل می گردد همراه با طعم های ترنجبینی، بیدمشکی، نارگیلی. که این گز نارگیل از نوع تولیدات گز با مغز بادام بوده است که هم در نوع فله ای و هم بسته بندی شده عرضه می گردد که براساس نوع مغز به نوعی از قیمت های ارزان تری به نسبت تولیدات دیگر انواع گز های پسته ای برخودار می باشد.

گز تبریز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید