مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه اینترنتی گز کرمانی پسته عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست محصولات گز پسته کرمانیعمده محصولات کرمانی در فروشگاه اینترنتی
گز کرمانی پسته ای

گز کرمانی پسته ای

گز کرمانی پسته ای که در این فروشگاه اینترنتی عرضه و به فروش می رسد در نوع سفارشات خرید و پخش عمده بطور مستقیم از بخش تولیدی صورت می گیرد بنابراین برای ثبت سفارشات خرید انواع گز کرمانی لقمه ای، آردی با مغز پسته ای و غیره می توانید با ما در ارتباط باشید. شیرینی کلمپه اژدری از جمله شیرینیهای سنتی بسیار خوشمزه و پرطرفدار در بین مردم است که امروزه تنوع نیز پیدا کرده است.

لیست محصولات گز پسته کرمانی

از لیست محصولات ارائه شده ی شرکت گز کرمانی این برند معروف و مشهور گز اصفهان می توان به وجود مدل گزهای لقمه ای با آردی اشاره کرد که با وجود قدمتی چندین و چند ساله ی خود سهم قابل توجهی از بازار خرید فروش گز را در کشور و بازار صادرات به خود اختصاص داده است. می توان از جمله برندهای برتر و مشهور گز این منطقه نام برد که همه به نام گز اصیل و سنتی ایرانی می شناسند.

گز کرمانی پسته ای

البته هستند برندهای بسیار دیگر قدیمی که چون گز کرمانی تولیدات محبوب و باکیفیت از گز را دارا هستند و یا می توان گفت اصفهان قطب تولید گز کشور بوده بنابراین با وجود استاد کاران ماهر و حرفه ای این حوزه بهترین، سالم ترین و مقوی ترین نوع شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را عرضه ی بازار مصرف جهانی می کنند. کلمپه خانگی یکی از انواع شیرینی های خرمایی ارگانیک و بسیار لذیذ است که در سراسر ایران طرفداران زیادی برای مصرف این محصول وجود دارد. اما می پردازیم به اصول تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از گز های کرمانی. این گز کرمانی با قدمت چندین ساله ی خود انچه از محصولات گز اصفهان را ارائه ی بازار مصرف نموده همان دو مدل برش گزی بوده اما با تنوع درصد مغزهای متفاوت به همراه سایر محصولات تولیدی بخش اصفهان که می توان جزء سوغاتی های این منطقه نیز نام برد عرضه می نماید. مانند:

  1. گز سوهانی لقمه ای
  2. سوهان عسلی لقمه و تخت
  3. پولکی طعم دار زعفرانی، لیمویی و …
  4. پولکی مغزدار پسته ای، کنجدی
  5. نبات شاخه ای، چوبی و تخت

و اما نوع گزهای ارائه شده ی کرمانی برگرفته از تولیدات مغز پسته ای با بادام و نوع گز مخلوط بوده اند که درصد های مشخصی را نیز دارا بوده که براساس مدل و طرح های مختلف از بسته بندی در دو وزن خاص چون ۲۵۰ گرمی تا ۴۰۰ گرمی و ۳۳۰ گرمی را دارا می باشد اما درصد مغزهای ارائه شده ی این گز کرمانی اصفهان نیز به این ترتیب می باشد:

  • گز پسته بادام_ ۱۸%
  • گز پسته بادام_ ۲۸%
  • گز پسته بادام_ ۳۸%
  • گز پسته بادام_ ۴۲%

گز کرمانی پسته ای

عمده محصولات کرمانی در فروشگاه اینترنتی

پس به این ترتیب برای تهیه ی این عمده انواع گز پسته کرمانی اعم از مدل گزهای لقمه ای با آردی این برند می توانید با این بخش از فروشگاه اینترنتی گز ایرانی که گز کرمانی جزء محصولات پرطرفدار و پرفروش بازار پخش داخل بوده است برای خرید با ما در تماس باشید که ارائه ی کلیه ی محصولات گز کرمانی در این بخش به سادگی در کمترین زمان صورت می گیرد، نمونه های تولیدی گز پسته ای کرمانی اعم از:

  • گز پسته ای ۱۸% لقمه
  • گز پسته ای ۲۸% لقمه آردی
  • گز پسته ای ۳۸% لقمه آردی
  • گز پسته ای ۴۲% لقمه آردی

گز کرمانی پسته ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید