مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع پشمک شکلاتی لقمه فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع پشمک شکلاتی تولید در بازارنمونه تولیدات فله ای پشمک الیافی چیست؟مرکز تولید و فروش عمده پشمک شکلاتی

انواع پشمک فله ای را می توان از تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای و تولیدات پشمک الیافی معرفی کرد که البته همراه با دیگر مدل های بسته بندی نیز در بازار عرضه می شوند و در این بخش این تولیدات پشمک شکلاتی فله ای عمده از انواع طعم مختلف به فروش می رسد.

عمده انواع پشمک شکلاتی تولید در بازار

خب در بین این انواع تنقلات شیرین موضوع ما مربوط به تولیداتی از تنقلاتی چون پشمک بوده است. پشمک را در گذشته جزء شیرینی جات و سوغات دیار کویری استان یزد می دانستیم و رفته رفته با بالا رفتن بازار تقاضا برای این محصول تبریز نیز شد جزء یکی از قطب های بزرگ تولید کننده ی این محصول در کشور که همراه با برند های مختلف تولید کننده اعم از واحد های بزرگ و کوچک این محصول و شیرینی خوشمزه را به صورت های مختلف از تولیدات روانه ی بازار مصرف کشور و بازار های جهانی نمود.

با اینکه یزد همچنان یکی از مرکز های اصلی تولید کننده ی پشمک چون پشمک های سنتی و مدل الیافی در کشور بوده ولی می توان به تولیداتی از دیگر مدل های این محصول در این قطب تولیدی پشمک نیز بوده باشیم ولی در مجموع بزرگترین بخش تولیدی این شیرینی در کشور متعلق به تبریز بوده است و شاهد تولیدات انبوه و عمده ی این محصول هر ساله هستیم که بخش عمده ای از ان نیز هموراه در حال ارسال به بازار های جهانی هستیم. و اما تولیدات ارائه شده از این محصول یکی از مدل های معروف و پرفروش را مرتبط می کنیم با تولیدات مدل پشمک شکلاتی لقمه ای.

این محصول به این ترتیب بوده که همان پشمک الیافی فشرده بصورت لقمه ای بوده که با یک لایه روکشدار شکلاتی از طعم های مختلف برگرفته است. و همراه با سه مدل بسته بندی سلفون تک نفره همراه بوده اعم از تک سرپیچ، دوسرپیچ، دوسرپرس می باشند و بنابر درخواست های ثبت شده به صورت های مختلف این بسته بندی های انتخاب و عرضه می شود. دسته بندی از نظر طعم و مزه ی شکلات پشمک لقمه ای باز می توان از گروه طعم های مختلف میوه های تا انواع طعم اسانس های خوراکی را شامل می شود و باز توزیع ان براساس نوع درخواست های به ثبت رسیده بوده است و تمامی این انواع تولیدات ارائه شده از پشمک شکلاتی لقمه ای هم در نوع فله ای و هم مدل های متنوعی از بسته بندی های کادویی را به خود اختصاص داده اند.

پشمک صادراتی

نمونه تولیدات فله ای پشمک الیافی چیست؟

و اما تولیدات مربوط به پشمک الیافی، انچه از این شیرینی در مرحله ی اولیه بدست می آید همان پشمک الیافی بوده که در ترکیب با طعم های مختلف اماده ی عرضه در بازار بوده است. پس تولید اولیه ی پشمک الیافی همان پشمک های فله ای می توان در نظر گرفت که باز در نوع کیسه های فله ای در وزن های مختلفی قرار دارند اما مدل های دیگر از بسته بندی این پشمک الیافی صورت های مختلف از بسته بندی پاکتی در وزن های بالا و پایین و مدل هایی از پشمک الیافی بسته بندی سطلی، لیوانی و دیگر طرح های متفاوتی در بازار توزیع می گردد. و همین طور با طعم های مختلف همچون طعم پشمک های شکلاتی همراه بوده است.

پشمک صادراتی

مرکز تولید و فروش عمده پشمک شکلاتی

خب پس به این ترتیب در این مرکز فروش عمده ی محصولات از تولیدات انواع پشمک چون پشمک های شکلاتی لقمه ای تا پشمک های الیافی در طعم های متنوع و تولیداتی از نوع فله ای تا بسته بندی های متنوع را برای تمامی بازار های خرید فروش مختلف در کشور عرضه می نمایم، همراه با ان تولیدات برای بازار های صادراتی نیز به همین ترتیب بوده و برای ثبت درخواست های خرید می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید