مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع پولکی طعم دار ۵۰۰ گرمی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تولیدات پولکی/سوهان کنجدی/نبات اصفهانلیست طعم های تولیدی انواع پولکی در بازارفروش انواع پولکی اصفهان+قیمت مناسب
پولکی اصفهان

پولکی اصفهان

انواع پولکی اصفهان که همراه با انواع طعم دهنده های مختلف بوده است در این بخش از فروش تولیدات نوع بسته بندی ۵۰۰ گرمی با قیمت مناسب برای تمامی بخش های مختلف از بازار کشور عرضه می شود.

معرفی انواع تولیدات پولکی/سوهان کنجدی/نبات اصفهان

معرفی از تولیدات بخش اصفهان این دیار نصف جهان می توان به مواد غذایی متنوعی اشاره کرد که در بخش های مختلف از واحد های تولیدی در شهرک های صنعتی مستقر شده قرار دارند و فعالیت می کنند. بنابر تولیدات متنوع از محصولات مختلف در اصفهان، انچه در این بخش برای عرضه در بازار های سراسر کشور و جهان در نظر گرفته ایم مربوط به تولیدات نوع خاصی از شیرینی های بخش اصفهان بوده است.

سوهان کنجدی

دسته بندی از تولیدات شیرینی های خاص اصفهان را می توان در درجه ی نخست به تولیدات انواع گز اصفهان اشاره کرد همراه با ان دیگر محصولات تولیدی از شیرینی جات اصفهان شامل تولیداتی اعم از انواع پولکی نبات ها، سوهان کنجدی، سوهان عسلی با انواع شیرینی های مخصوص چون برشتوک، کرکی با شیرینی نخودچی می باشد.

پولکی اصفهان

و اما انچه در این بخش برای فروش در نظر گرفته شده است مربوط به تولیدات نوع پولکی نبات اصفهان بوده که برخی از واحد های تولیدی در کنار تولیدات این دو محصول، تولیدات سوهان کنجدی عسلی را نیز ارائه می نمایند. و اما تولیدات از انواع پولکی های اصفهان را می توان در طعم های مختلف وحتی نوع مغزدار را نیز معرفی کرد چون پولکی پسته ای، کنجدی، سیاه دانه، خشخاش بوده است و نوع طعم دار ان هم برگرفته از طعم اسانس های مختلف خوراکی می باشد.

پولکی اصفهان

و تولیدات نبات باز به همین ترتیب در چند مدل نبات شاخه ای، نبات چوبی با خرده نبات و پرده نبات می باشد که در طعم های زعفرانی با سفید بوده که طعم های گیاهی هم تولیداتی از نبات های چوبی با شاخه ای را شامل می شود. تمامی گروه های تولیدی معرفی شده برگرفته از تولیدات نبات و پولکی های فله ای تا بسته بندی شده در وزن های متفاوت چون ۵۰۰ گرمی، ۶۰۰ گرمی الی بالاتر می باشد.

لیست طعم های تولیدی انواع پولکی در بازار

خب همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، تولیدات از نوع پولکی با نبات ها همگی دارای طعم های خاصی بوده اند با وجود اینکه اساس تولیدات این محصولات برپایه ی شکر بوده است ولی همراه با طعم دهنده های خاص منجر به منحصر به فرد بودن این محصول می گردد پس دسته بندی از تولیدات انواع پولکی های طعم دار را می توان در گروه های طعم های میوه ای، زنجبیلی، دارچینی، لیمویی، گل محمدی، زرشک، نارگیلی، زعفرانی و … نام برد و نمونه های پولکی های مغزدار هم که برگرفته از نمونه های نام برده در بخش قبل می باشد.

سوهان کنجدی

فروش انواع پولکی اصفهان+قیمت مناسب

پس به این ترتیب بنابر وجود بخش های متعدد از واحد های تولیدی گز و پولکی نبات در اصفهان، این بخش نیز یکی از مرکز های تولید و فروش انواع گز اصفهان با پولکی نبات اصفهان بوده است که می توانید برای تهیه و خرید تمامی انواع نام برده و معرفی شده با درجه کیفیت بالا در تولیدات با قیمت مناسب از محصولات، تولیدات و سوغات دیار نصف جهان بهره مند گردید.

سوهان کنجدی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید