مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز پسته عسلی/شیرخشتی شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم های تولیدی از گز پسته ای در پایتخت گز ایراننمونه گز های پسته ای شاهکار بلداجی چیست؟خرید انواع گز پسته ای فله/بسته بندی شاهکار

قیمت خرید گز پسته ای که از نمونه گز های گران قیمت می باشد، در تولیدات گز بلداجی شاهکار اصلی، گز پسته عسلی شیرخشتی نمونه ی گز ۴۰ درصد باکیفیت و اعلا از تولیدات این بخش بوده که در این بخش عمده در بازار ایران و بازار های صادراتی عرضه می شود.

طعم های تولیدی از گز پسته ای در پایتخت گز ایران

همانطور که می دانیم گز یکی از شیرینی های اصیل و سنتی ایرانیان بوده که با توجه به تجربیات نسل های گذشته تا به امروز در حال تهیه و تولید بوده است و براساس مواد اولیه ی طبیعی که در تولید ان مصرف می شود به نوعی سالم ترین نوع شیرینی محسوب می شود و به نوعی هم دارای ارزش غذایی بالایی بوده که مصرف ان برای هر فردی مفید واقع می باشد دلیل بر مصرف مغزیجاتی چون پسته و بادام که خود دارای املاح و مواد معدنی مقوی و مغزی بوده اند و یا ترکیب عصاره های گیاهی از طعم های متفاوت باز نیز برای خود دارای خواصی بوده اند.

پس در تولیدات گز از هیچ گونه مواد نگهدارنده و یا آردی استفاده نمی شود و طبق گفته های پیشین خود از مغزیجاتی چون پسته و بادام نیز استفاده می شود و دیگر مغزیجات نیز بصورت مخصوص و سفارشی تولید می گردد. یکی دیگر از خصوصیت ها و ویژگی ها در امر تولید گز مربوط به طعم گز بوده که در بین هر شیرینی این گز دارای عطر و طعم متفاوت و بی نظیری بوده است. طعم های مصرفی در تولیدات گز شامل عصاره های گیاهی از نوعی گیاه بنام انگبین بوده که با اسامی متفاوتی معرفی می شوند، مانند طعم هایی چون انگبین، شیرخشت، ترنجبین، بیدمشک، گل گز و دیگر طعم های متفرقه اما خوشمزه و پر فروش طعم زعفرانی گز بوده است.

گرچه در تولیدات صنعتی از طعم های میوه ای در تولید گز استفاده گردید ولی با استقبال چندانی همراه نبود و عمده ی درخواست ها برپایه ی تولیدات طعم گز سنتی از عصاره ی انگبین های گیاهی می بوده است. پس از جمله طعم های تولیدی در بین تولیدات گز مغزدار چون گز پسته ای، گز بادام و مخلوط همگی یکی از طعم های معرفی شده را شامل می شوند. که گز پسته ای با طعم عسل نیز نمونه ی دیگر طعم های تولیدی می باشد که البته در تولیدات گز سفید لقمه ای بی مغز عمده از طعم های ترنجبینی استفاده می گردد.

نمونه گز های پسته ای شاهکار بلداجی چیست؟

خب همانطور که می دانیم واحد های تولیدی گز بسیاری در پایتخت گز ایران چون اصفهان بلداجی مستقر بوده است که با برند های متفاوتی تولیدات خود را معرفی می کنند و گز شاهکار اصلی بلداجی نمونه ی برند های برتر و محبوب تولید کننده ی گز کشور بوده است و دارای قدمتی چندین ساله در امر تولیدات این محصول با طعم های متنوع گیاهی تا نوع مغزدار را شامل می باشد، تنوعی که در تولیدات این برند می توان دید درصد های متفاوت مغزیجاتی چون پسته، بادام و مخلوط بوده از نوع طرح های متنوع بسته بندی کادویی با وزن های مختلف می باشد که تولیدات فله ای ان هم صورت های فله ی ۵ کیلوگرمی می باشد.

خرید انواع گز پسته ای فله/بسته بندی شاهکار

برای تهیه و خرید عمده تولیدات انواع گز شاهکار اصلی بلداجی از نوع گز مغزدار پسته ای و دیگر تولیدات مغزدار این برند می توانید با این بخش از مجموعه کارخانه ی اینترنتی تولیدات به طور مستقیم در ارتباط بوده و با تنوع تولیدات متنوع ارائه شده از این برند انتخاب های خود را به ثبت رسانیده و خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید