مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان عسلی کنجدی اصفهان عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات سوهان عسلی و کنجدی اصفهان چگونه ست؟عمده سوغات اصفهان سوهان عسلی کنجدی قیمت مناسب
سوهان کنجدی

سوهان گزی لقمه ای

سوهان عسلی کنجدی که هر کدام را می توان محصولی متفاوت نام برد از تولیدات نوع شیرینی جات های بخش اصفهان در کنار تولیدات گز با پولکی نبات ها می باشد و در این بخش در مدل های متنوع از بسته بندی با برند های مختلف از قیمت های متفاوت و مناسب عرضه می گردد.

نوع تولیدات سوهان عسلی و کنجدی اصفهان چگونه ست؟

سوهان گزی سوهان عسلی

خب همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم نوع تولیدات از سوغات اصفهان که جزء شیرینی جات ها بوده باشد مرتبط با انواع و اقسام گوناگونی می باشد که هر یک طعم و مزه های خاص خود با تولیدات متفاوت را به همراه دارند. به عنوان مثال گز اصفهان و قاووت اصل کرمان یکی از معروف ترین و مشهورترین تولیدات از شیرینی جات این بخش بوده که بنابر تولیدات اعلا و درجه یک لقب پایتخت گز ایران را به خود گرفته است. حال در کنار تولیدات انبوه و عمده ی این انواع گز در اصفهان تولیدات دیگر شیرینی جات اصفهان را می توان اینطور دسته بندی کرد که اعم از:

  • سوهان عسلی ( لقمه ای، تخت)
  • سوهان کنجدی ( تخمه افتابگردان، سیاده دانه، خشخاش و … )
  • سوهان گزی لقمه ای
  • پولکی طعم دار و مغزدار
  • نبات شاخه چوبی و تخت
  • شیرینی نخودچی، برشتوک و کرکی

پس دسته تولیدات از شیرینی جات های اصفهان نمونه هایی بودند که معرفی شدند. موضوع این بخش مرتبط با تولیدات سوهان عسلی کنجدی بوده است که می توان دو محصول متفاوت از یکدیگر نام برد. به نوعی ترکیباتی متفاوت در تولیدات را دارا می باشد. سوهان عسلی از ترکیبات آرد جوانه گندم و زعفران و … تهیه می شود تزءینی همراه با خلال پسته و بادام را شامل می گردد بعد برش هایی از نوع سوهان عسلی تخت و سوهان عسلی لقمه ای را دارا بوده که نوع سوهان عسلی لقمه ای همانند گز لقمه ای بصورت سلفون پیچ های تک نفره بوده حال در نوع فله ای و یا بسته بندی شده عرضه می گردد.

سوهان کنجدی

و اما تولیدات سوهان کنجذی را می توان تولیداتی همانند پولکی دید ترد و شکننده با طعم هایی از دانه های مغزدار چون سیاه دانه، تخمه افتابگردان، خشخاش، گشنیز که اساس تولیدات این محصول به صورت یک تیکه و تخت بوده که نوع برش لقمه ای ان به ندرت موجود می باشد و علاوه بر نوع عرضه ی بسته بندی شده بصورت فله ای نیز به فروش می رسد. این دو مدل از محصول تولیدی هم در بخش های مجزا از واخد های تولیدی تولید می شوند و هم در برخی از واحد های تولید کننده ی گز، در کنار تولیدات انواع گز سایر شیرینی جات های معرفی شده ی اصفهان نیز تهیه تولید و پخش می گردد مانند برند گز معراج، انتیک و … .

سوهان کنجدی

عمده سوغات اصفهان سوهان عسلی کنجدی قیمت مناسب

پس به این ترتیب در این بخش عمده سوغات اصفهان اعم از نمونه های نام برد و معرفی شده به همراه اقسام متنوع و گوناگونی از تولیدات گز اصفهان در کنار تولیدات سوهان عسلی و سوهان کنجدی و قاووت کرمان برای تمامی بازار های پخش و فروش سراسر کشور عرضه می نماید. بنابراین می توانید برای سفارش و خرید عمده ی خود از این محصولات با ما و از طریق راههای ارتباطی در تماس بوده و سفارشات خود را به ثبت رسانید.

سوهان کنجدی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید