مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پخش پشمک الیافی میوه ای بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم های میوه ای پرطرفدار در بین تولیدات پشمکنمونه های پرفروش از مدل بسته بندی پشمکمرکز تولید/پخش و فروش انواع پشمک میوه ای الیافی
پشمک الیافی

پشمک الیافی

پخش پشمک الیافی در بازار خرید فروش کشور که همراه با مدل های گوناگونی از تولیدات و نوع بسته بندی شده بوده است، در این بخش پیشنهاد ما تولیدات نوع پشمک الیافی میوه ای بسته بندی شده در اوازن مختلف بوده است.

طعم های میوه ای پرطرفدار در بین تولیدات پشمک

تولیدات پشمک به این صورت هستند که تولیداتی از نوع پشمک های لقمه ای روکشدار شکلاتی با نوع پشمک الیافی را شامل می شود. و البته نوع اولیه ی تولیدی این محصول از تولیدات پشمک الیافی بوده که با یکسری فرم دهی و قالب گیری ان را در مدل های لقمه ای روکشدار به بازار مصرف ارائه داده اند. اصل قطب های تولید کننده ی پشمک ایران تبریز بوده که شامل مجموعه واحد های تولید کننده از برند های مطرح و مشهور می باشد که همراه با تنوعی از دنیای متنوع انواع پشمک ها بوده که در طعم های مختلف تا بسته بندی های گوناگون را تشکیل داده است.

پشمک میوه ای

از خصوصیت ها و ویژگی هایی که می توان در ارتباط با این محصول ارائه داد این بوده که مواد اولیه ی مصرفی در تولید شامل شکر و آرد بوده که در ترکیب با اسانس های خوراکی ان را در طعم های مختلف ارائه می دهند. تنها خصوصیت و ویژگی مهمی که از این محصول می توان یاد کرد شامل مدل های گوناگون از بسته بندی تا طعم های مختلف را تشکیل می دهد البته در اوازن متفاوت از بسته بندی. دسته بندی از طعم های تولیدی این محصول می توان به طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی اشاره کرد که جزء طعم های اصیل بوده اند، در کنار ان طعم های میوه ای نیز تولیدات جدید از طعم ها می باشند.

پشمک میوه ای

تولیدات طعم های میوه ای از پشمک را می توان در طعم های توت فرنگی، البالویی، هندوانه ای، طالبی، بلوبری، پرتقالی و … نام برد که بخش عمده ایی از این طعم ها هم در نوع تولیدات پشمک روکشدار لقمه ای نیز موجود هستند. و حال اینکه طعم های پرفروش از طعم های میوه ای کدام یک در بازار بوده اند می توان گفت مربوط به کلیه ی تمامی هستند که در بازار و بنابر درخواست های بازار خرید توسط واحد های تولیدی تهیه شده اند.

پشمک میوه ای

نمونه های پرفروش از مدل بسته بندی پشمک

و اما موضوع دیگر از ویژگی های تولیدی پشمک ایرانی مربوط به نوع بسته بندی بوده که بسته بندی این محصول در تنوع بالایی برخوردار بوده که هر واحد تولیدی یک طرحی را در نظر گرفته است، در نوع بسته بندی پشمک الیافی می توان به مدل های پاکتی، کیفی، پت کریستالی، استوانه ای، لیوانی، سطلی و … اشاره کرد و از نمونه های پرفروش این بسته بندی های پشمک هم باز می توان دید که براساس وجود بازار های فروش متعدد در سطح کشور هر نوعی مورد درخواست و خرید قرار می گیرند.

پشمک صادراتی

مرکز تولید/پخش و فروش انواع پشمک میوه ای الیافی

براساس دایر بودن مرکز های تولیدی پشمک در بخش های مختلف کشور این مرکز یکی از واحد های تولیدی پشمک و عرضه در بازار های کشور و جهانی می باشد که برای تهیه ی هر نوع پشمک الیافی میوه ای بسته بندی اعم از سطلی، پت کریستالی، استوانه ای و پاکتی در وزن های متفاوت از تولیدات به روز و تازه با کیفیت بالا می توانید با ما در ارتباط باشید و با نرخ قیمت های پخش و فروش مناسب بهره مند گردید.

پشمک صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید