مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز پسته ای فله ای کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات فله ای محصولات گز کرمانیمدل های تولیدی انواع گز پسته ای کرمانیفروش انواع گز پسته ای کرمانی فله ای

گز پسته ای نمونه ی پرطرفدار در بین تولیدات گز مغزدار بوده که از درصد های متفاوت در بازار موجود هستند که به قیمت عمده از درصد های متفاوت از تولیدات گز پسته ای کرمانی اصفهان برای تمامی بازار های کشور عرضه می گردد.

انواع تولیدات فله ای محصولات گز کرمانی

تولیدات از گز در واحد های تولید کننده ی گز اصفهان همراه با انواع مدل های گوناگون از تولیدات می باشد که علاوه بر برش های متفاوت در طعم های گوناگون تا درصد های مختلف از مغز پسته و بادام را تشکیل داده اند بخشی از دیگر ویژگی ها در امر تولیدات مربوط به نوع بسته بندی این محصول می گردد که در طرح های گوناگون از وزن های متفاوت تا نوع تولیدات فله ای را شامل می شوند. تمامی این تنوع در کار تولیدات شیرینی گز بنابر نوع تقاضای بازار های مصرف کننده تهیه شده است.

به عنوان مثال یکی از واحد های تولید کننده قدیمی و معروف گز در بازار اصفهان برند گز کرمانی اصفهان بود که جزء تولید کنندگان محبوب، مطرح و مشهور بازار گز اصفهان و بازار های جهانی می باشد از جمله تولیدات گز این بخش تولیدی شامل همان گز های معروف از نوع لقمه ای تا آردی در مغز های گز پسته ای و بادام با مخلوط بوده که هر کدام از درصد های ویزه و خاصی تشکیل شده اند.

خب بنابر دارا بودن طرح های متعدد و متنوعی از گز های کادویی با وزن های ۲۵۰ گرمی الی ۵۰۰ گرمی در نوع خود تولیدات گز فله ای نیز به بازار ارائه نموده است و از تولیدات گز فله ای این برند مشهور گز اصفهان می توان در اقسام گوناگون از درصد های متفاوت گز لقمه ای را معرفی کرد. با اینکه در نوع تولیدات گز اردی نیز باکیفیت ترین را ارائه می دهد اما شامل تولیدات فله ای نمی باشد و در نوع گز لقمه ای فله ای می توانید تولیدات این برند را خریداری نماید. با دسته بندی تولیدات گز فله ای کرمانی اصفهان می توان به وجود این گز ها به سه مدل مغز پسته، بادام و مخلوط از درصد های گز ۱۸%، ۲۸%، ۳۸% و ۴۲ درصد را سفارش دهید.

مدل های تولیدی انواع گز پسته ای کرمانی

در هر واحد تولیدی گز اصفهان با تولیدات انواع مدل گز مغزدار روبه رو هستیم که شامل دو مدل برش لقمه ای و آردی نیز بوده است. و همین طور شامل سه مدل گز مغزدار مخلوط، بادام با گز پسته ای هم بوده است. حال از مدل های تولیدی این انواع گز پسته ای کرمانی کدام را می توان نام برد و معرفی کرد باید گفت که گز پسته ای کرمانی علاوه بر تولیدات فله ای از درصد های متفاوت نام برده شده در نوع گز کادویی نیز شامل می شود و طبق گفته های پیشین خود در وزن های ۲۵۰ گرمی، ۳۳۰ گرمی با وزن های ۴۵۰ گرمی قابل تهیه و خریداری هستند.

فروش انواع گز پسته ای کرمانی فله ای

پس به این ترتیب بنابر وجود مرکز های فروش متعدد در جای جای بازار اصفهان تهیه و خریداری گز کرمانی به سادگی امکان پذیر بوده است در کنار ان سایر نقاط کشور برای سفارشات خرید جهت فروش و یا پخش با امر صادرات می توانند با این مرکز و مجموعه در ارتباط باشند که عرضه ی کلیه ی تولیدات از گز فله ای تا کادویی برند کرمانی به طور مستقیم از بخش تولیدی برای تمامی بخش های مختلف از مراکز استانی کشور تهیه تولید و ارسال می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید