مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید و صادرات گز سوهانی به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

بخش مرکزی تولید مستقیم انواع گز سوهانیعمده درخواست صادراتی بازار عراق از سوهان گزیمرکز تولید و فروش سوهان گزی فله ای+پاکتی یک کیلویی

تولید و صادرات گز سوهانی که در این بخش به طور مستقیم از بخش های تولیدی گز در اصفهان عرضه می گردد جهت درخواست های خرید و صادرات این محصول به کشور عراق و دیگر کشور های همسایه تا کشور های اروپایی و حاشیه ی خلیج فارس می توانید با این بخش مرکزی تولیدی به طور مستقیم در ارتباط باشید.

بخش مرکزی تولید مستقیم انواع گز سوهانی

بخش مرکزی از تولیدات گز در کشور مربوط به قطب های تولید کننده ی ان که لقب پایتخت گز ایران را نیز به خود اختصاص داده اند مربوط به بخش هایی چون اصفهان با بلداجی بوده است که در این دو بخش مرکزی با مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری روبه رو می شویم که هر کدام از بخش های تولید کننده، نوعی از تولیدات این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را با قدمتی چندین ساله در حال عرضه در بازار های کشور و بازار های جهانی بوده اند. پس با مجموعه برند های تولید کننده ی متعدد و متفاوتی در بازار امکان تهیه و خریداری انها وجود دارد.

خب این بخش نیز یکی از بخش های مرکزی تولید کننده ی گز در بخش قطب تولیدی اصفهان بوده که عرضه کننده ی انواع گز ها چون تولیدات گز لقمه ای روکشدار سوهانی بوده است. این محصول تولیدی که همان گز لقمه ای سفید بدون مغز بوده همراه با یک لایه ی روکشدار سوهانی منجر به تولید محصول جدید در گروه تولیدات گز لقمه ای بی مغز گردیده است و با توزیع در بخش های مختلف از بازار از استقبال بازار خرید فروش بالایی هم برخودار گردید.

انواع گز سوهانی تولید شده همان یک نمونه ی ساده از گز سوهانی با برش های لقمه ای در بسته بندی های سلفون پیچ های تک نفره بوده است که صورت هایی از بسته بندی های کادویی، پاکتی با فله ای را تشکیل داده است. در اصل می توان گفت تمامی ویژگی های تولیدی گز لقمه ای را دارا بوده با این تفاوت که از هیچ گونه مغزی در تولید ان مصرف نمی گردد. البته تولیدات سوهان گزی دیگر موجود در بازار کشور مربوط به سوهان گزی قم بوده که در مدل تولیدات گز سوهانی حبه ای تهیه می شود.

سوهان گزی صادراتی

عمده درخواست صادراتی بازار عراق از سوهان گزی

در ایران صادرات تولیدات متنوعی از محصولات به کشور های مختلف ارسال می گردد که کشور های همسایه را نیز می توان یکی از عمده خریداران تولیدات ایرانی نام برد من جمله کشور عراق. و تولیدات گز ایرانی نیز یکی از محصولات تولیدی به شمار می رود که بسیار در بازار های عراق پرطرفدار و پرفروش می باشد. پس دنیای متنوع از تولیدات گز ایرانی را می توان در سراسر بازار کشور عراق دید و تهیه کرد من جمله تولیدات گز سوهانی که در بازار عراق با استقبال بازار خرید فروش بالایی روبه رو بوده است. عمده درخواست های صادراتی گز سوهانی به بازار عراق را می توان در نوع تولیدات گز سوهانی با بسته بندی های پاکتی یک کیلوگرمی دید که درخواست تولید داده می شود.

گز سوهانی حبه ای

مرکز تولید و فروش سوهان گزی فله ای+پاکتی یک کیلویی

پس جهت خرید و صادرات این محصول تولیدی از گز سوهانی ایرانی جهت عرضه در بازار های عراقی می توانید از تولیدات این بخش بهره مند گردیده و با قیمت مناسب و به طور مستقیم از بخش تولیدی خریداری نماید. این تولیدات ارائه شده ی سوهان گزی فله ای و پاکتی یک کیلوگرمی تولیداتی از نوع سوهان گزی نارگیلی ارائه می شود که شامل سلفون های بسته بندی شفاف با متالایز نیز بوده است.

سوهان گزی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید