مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز ۳۲ درصد پسته میوه ای کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

از گز سوغات معروف اصفهان چه می دانید؟مرکز خرید گز میوه ای کیلویی در اصفهان

لواشک تمر هندی یکی از تولیدات جدید کارخانه های تولید گز  در اصفهان می باشد که به دلیل طعم  عالی و کیفیت مرغوب مورد توجه مشتریان زیادی واقع شده است. گز میوه ای کیلویی در انواع طعم های مختلف مانند: گز میوه ای موزی، گز میوه ای پرتقالی، گز میوه ای آلبالو، گز میوه ای کیوی و … با بهترین کیفیت در شرکت های تولید کننده تهیه می شود و این روزها بازار خرید و فروش انواع گز میوه ای بسیار داغ بوده و طرفداران زیادی دارد.

فروش گز 32 درصد پسته میوه ای کیلویی

از گز سوغات معروف اصفهان چه می دانید؟

از گز سوغات معروف اصفهان چه می دانید؟ گز یکی از شیرینی های سنتی اصفهان می باشد که در انواع طعم های مختلف از جمله گز پسته ای، گز بادامی، گز سوهانی، گز آردی، گز میوه ای و … با کیفیتی عالی به روش سنتی و یا صنعتی تهبه می شود و یکی از سوغاتی های مهم و خوشمزه اصفهان است.
گز اصفهان کیلویی در شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و با استفاده از بهترین دستگاه ها و با رعایت موارد بهداشتی و بهره وری از افراد مجرب تولید می شود و در بسته بندی های زیبا و جذاب در داخل و خارج از کشور ارائه می گردد. همان طور که می دانید انواع شیرینی های سنتی ایرانی به دلیل کیفیت بالا و طعم و مزه ی فوق العاده در کشورهای خارجی بسیار پر طرفدار هستند و هر ساله میزان قابل توجهی از این محصول به کشورهای مختلف جهان توسط شرکت های بازرگانی صادر می شود که صادرات این محصول ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد.
لواشک زردالو خانگی میوه ای دارای ارزش غذایی بالایی بوده و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن می باشد که از خواص آن می توان به افزایش انرژی، حفظ سلامت استخوان ها، تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، برطرف کردن کم خونی، بر طرف کردن استرس افسردگی، آرامش بخشی و … اشاره نمود.

مرکز خرید گز میوه ای کیلویی در اصفهان

مرکز خرید گز میوه ای کیلویی در اصفهان یکی از مراکز خرید گز میوه ای با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان واحد فروش تماس گرفته تا از راهنمایی آنها برای خریدی بهتر و سریع تر بهره مند شده و در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه بتوانید محصول دلخواه را خریداری کنید و بعد از ثبت سفارش محصول به نشانی شما فرستاده شده که در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.
شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که از مریت های خرید کلی می توان به استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید، سود مطلوب برای دو طرف معامله، قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی، فروش بیشتر و سریع تر کالا و … اشاره نمود.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید