مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز سوهان آرادتک اصفهان عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات سوهان گزی در اصفهان چگونه ست؟تولیدات گز سوهان آرادتک اصفهان به چه صورتی می باشد؟تولید/فروش گز سوهان آرادتک اصفهان عمده+فله/پاکتی

فروش سوهان گزی/گز سوهانی تولید اصفهان را می توان با عمده برند های تولید کننده ی متعدد معرفی کرد که این بخش از فروش را با تولیدات سوهان گز آرادتک معرفی می کنیم برای تمامی بخش های مختلف از بازار کشور با قیمت های مناسب پخش و فروش.

عمده تولیدات سوهان گزی در اصفهان چگونه ست؟

عمده تولیدات از نوع شیرینی گز در اصفهان را می توان صورت هایی متنوع از تولیدات این محصول نام برد و معرفی کرد که در دسته بندی از تولیدات این محصول می توان به وجود گروه تولیدات گز لقمه ای با گز آردی اشاره کرد. حال اینکه نوع تولیدات گز لقمه ای به دو بخش گز لقمه ای مغزدار با گز لقمه ای بی مغز تقسیم بندی شده است. و تمامی این دو مدل گروه تولیدی از گز لقمه ای نام برده برای خود ویژگی های منحصر به فردی در تولیدات را دارا می باشد.

موضوع در ارتباط با گروه تولیدات نوع گز لقمه ای بدون مغز بوده است و دسته بندی از تولیدات گز این گروه را می توان به مدل گز لقمه ای سفید با گز لقمه ای روکشدار سوهانی اشاره کرد. این گز سوهانی لقمه ای که دارای مایه ی مغزی گز سفید بوده با یک لایه ی پوششی سوهان پوشش داده شده است. گز در مجموع محصولی مقوی و مغزی بوده بنابر دارا بودن مواد اولیه ی مصرفی در تولید این محصول بنابراین در ترکیب با سوهان که این محصول نیز از آرد جوانه ی گندم تهیه شده است منجر به دو چندان شدن ارزش غذایی این شیرینی می گردد.

این سوهان گزی اصفهان عمده تولیداتی که ارائه می دهد برپایه ی تولیدات گز سوهانی فله ای با بسته بندی های پاکتی در پک های نیم کیلویی با یک کیلویی می باشد که باز این پک های یک کیلویی پرفروش ترین ها در حوزه ی تولیدی گز سوهانی می باشد. پس عمده تولیدات سوهان گزی اصفهان را نیز می توان با برند های مختلف در بازار فروش دید و خریداری نمود مانند مجموعه تولیدات گز سوهانی ارادتک، گز سوهانی کرمانی، گز سوهانی قربانی و … . تمامی برند های تولیدی گز سوهانی اصفهان دارای خصوصیت ها با ویژگی های تولیدی یکسانی در طرح های مختلف از بسته بندی همراه بوده اند.

تولیدات گز سوهان آرادتک اصفهان به چه صورتی می باشد؟

و اما تولیدات مربوط به گروه تولیدات گز سوهانی آرادتک اصفهان، به این ترتیب تهیه و تولید می شود که ویژگی هایی همچون دیگر گروه های تولید شده از گز سوهانی را دارا بوده به این ترتیب که در برش های گز لقمه ای همراه با سلفون پیچ های تک نفره در نوع صورت های تولیدی گز سوهانی فله ای با بسته بندی پاکتی در وزن های یک کیلوگرمی ارائه می گردد که این گز سوهانی با تزیین پودر نارگیل از طعم زعفرانی برخوردار می باشد. پس تولیدات از این محصول گروه تولیدی گز بی مغز چندان تفاوتی با دیگر برند های تولیدی نداشته و می توان تنها در نوع طرح بسته بندی با سایر واحد های تولید کننده این تفاوت را به چشم دید.

سوهان گزی لقمه ای

تولید/فروش گز سوهان آرادتک اصفهان عمده+فله/پاکتی

این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی برترین شیرینی ایرانیان گز اصفهان بوده است که می توانید برای تهیه ی هر انچه از تولیدت انواع گز مغزدار و بی مغز در صورت های متنوع از بسته بندی ها تا طعم و مزه های گوناگون با قیمت مناسب خریداری نماید. که عرضه و فروش تولید گز سوهانی این مجموعه نیز در نوع تولیدات گز سوهانی نارگیلی/زعفرانی می باشد که بصورت عمده در نوع بسته بندی یک کیلویی با فله ای به وزن کارتن های ۶ کیلوگرمی ارائه می گردد.

سوهان گزی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید