مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اعطای نمایندگی پخش و فروش سوهان گزی لقمه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهانعمده پخش گز لقمه ای سوهانی در بازارمرکز تولید و اعطای نمایندگی فروش سوهان گزی

نمایندگی های پخش و فروش تولیدات انواع گز در سطح کشور همراه با برند های مختلف تولید کننده بوده است که این بخش همراه هستیم با ارائه ی اعطای نمایندگی های فروش سوهان گزی لقمه ای در سراسر کشور فله ای و بسته بندی پاکتی.

تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهان

تولیدات نوع گز ایرانی مربوط به گروه تولیدات گز لقمه ای و گز آردی بوده و می دانیم که تولیدات ارائه شده از گز آردی مدل برش های گز آردی گلریز با گلدرشت بوده است که شامل گز های آردی مغز پسته ای، بادام با مخلوط بوده اند ولی نوع تولیدات گز لقمه ای را متنوع ترین نوع تولیدات از گروه گز می توان نام برد. گز لقمه ای به دو گروه تولیداتی گز های بی مغز با گز مغزدار دسته بندی می شود.

سوهان کنجدی
این گروه تولیدی از گز بی مغز مربوط به همان تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهان بوده است که از لحاظ نوع بسته بندی بصورت تک نفره همچون گز لقمه ای در سلفون های متالایز و شفاف بسته بندی شده اند و از نظر بسته بندی ها مدل های کادویی، پاکتی با فله ای را شامل می شوند. از نظر طعم و مزه ی این محصول تولیدی می توان به سوهان گزی نارگیلی، سوهان گزی زعفرانی اشاره کرد.

سوهان گزی لقمه ای
در مجموع می توان گفت سوهان گزی جزء تولیدات گز لقمه ای بوده که بسیار پرطرفدار بوده و بازار های پخش و فروش متعددی خواهان این محصول هستند پس در صورت های مختلف از تولیدات ان را تهیه و خریدای می نمایند. و نوع دیگر از تولیدات این گز لقمه ای با روکش سوهان شامل تولیدات گز سوهانی حبه ای بوده که از جمله تولیدات سوهان گزی بخش قم محسوب می گردند.

سوهان گزی لقمه ای

عمده پخش گز لقمه ای سوهانی در بازار

عمده پش های صورت گرفته از گز لقمه ای در بازار فروش و پخش می توان تمامی انواع و اقسام های گوناگونی از تولیدات گز ها بوده و گز لقمه ای هم در نوع بی مغز و هم مغزدار دارای بازار های خرید فروش بوده و هر بازاری ان را در مدل های گوناگون تهیه و خریداری می نماید که نوع سفارشات خرید سوهان گزی لقمه ای تمامی انواع صورت های تولید شده بوده که پخش گز لقمه ای مغزدار نوع پسته ای، مخلوط و گز بادامی از دیگر درخواست های خرید بشمار می رود.
در ایران مجموعه تولیدات از شیرینی جات ها بسیار متنوع بوده و هر بخشی از مراکز استانی با درخواست های خرید محصولات ان را در بازار فروش خود توزیع و عرضه می نماید.

گز فله ای لقمه آردی

مرکز تولید و اعطای نمایندگی فروش سوهان گزی

این مرکز یکی از مجموعه های تولید کنندگان گز قطب اصفهان بوده که ارائه دهنده ی انواع و اقسام گوناگون از تولیدات گز با گز سوهانی در نوع فله ای تا بسته بندی های پاکتی می باشد که برای دریافت نمایندگی های پخش و فروش در سراسر کشور با ما در تماس باشید. همین طور جهت سفارشات خرید صادراتی انواع گز و سوهان گزی لقمه ای می توانید درخواست های خود را به ثبت رسانید.

گز فله ای لقمه آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید