مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پشمک الیافی سه رنگ میوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مجموعه تولیدات انواع پشمک الیافیمدل های صادراتی تولیدی پشمک الیافیمرکز تولید و فروش پشمک میوه ای+سه رنگ
پشمک الیافی

پشمک میوه ای

پشمک ایرانی که در نوع تولیدات پشمک الیافی و لقمه ای شکلاتی ارائه می گردد این بخش همراه با عرضه ی تولیدات پشمک الیافی و شکلاتی در تنوعی از بسته بندی ها با قیمت فروش مناسب که جهت عرضه در بازار ایرانی و صادرات ارائه می گردد.

مجموعه تولیدات انواع پشمک الیافی

پشمک و شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید یکی از گروه شیرینی جات ها بوده است و قطب تولیدی ان را می توان دیار کویری استان یزد با استان تبریز نام برد که شامل مجموعه های بسیاری از تولید کنندگان این محصول می باشد پس با نام های تجاری مختلفی معرفی و به بازار ارائه می شوند. این محصول که اغلب در نیمه های دوم سال تولید می گردد علاوه بر اینکه در بازار های ایرانی توزیع می شوند در برخی از کشور های جهانی نیز صادر می گردد.

پشمک میوه ای

مجموعه تولیداتی که از پشمک صورت می گیرد در نوع تولیدات پشمک الیافی و پشمک شکلاتی لقمه ای بوده اند که نوع اولیه ی تولید شده ی این پشمک ها مدل پشمک الیافی می باشند که در صورت های مختلف فراوری و بصورت پشمک های لقمه ای شکلاتی تهیه می شوند.

پشمک صادراتی

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع پشمک الیافی بوده است، این تنوع در کار تولیدات پشمک الیافی مربوط به طعم های مختلف با تنوعی از بسته بندی ها بوده که شامل مجموعه انواع طعم میوه ای، وانیلی، کاکائوی و زعفرانی بوده اند و مدل های بسته بندی این پشمک الیافی اعم از:

  • پشمک الیافی چوبی
  • پشمک الیافی قیفی
  • پشمک الیافی لیوانی
  • پشمک الیافی عروسکی
  • پشمک الیافی سطلی
  • پشمک الیافی پاکتی
  • پشمک الیافی لقمه ای

تمامی موارد نام برده از تولیدات پشمک الیافی در اوزان مختلفی هم بوده اند براین اساس همراه با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی در بازار توزیع می گردند.

پشمک صادراتی

مدل های صادراتی تولیدی پشمک الیافی

خب در ایران تولیدات نوع عرضه لواشک تندیس بسیار بالا بوده و در دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون تهیه و ارائه ی بازار مصرف می گردد و بنابر کیفیت بالایی که در تولیدات این انواع تنقلات شیرین دارد بخش انبوه و عمده ی این تولیدات نیز روانه ی بازار های جهانی هم می گردد.

پس پشمک هم جزء این گروه از تنقلات شیرینی بوده که هر ساله بخش انبوه و عمده ی تولیدات روانه ی بازار های جهانی هم می گردد. و از مجموعه تولیدات پشمک صادراتی می توان در تمامی مدل های دید و معرفی کرد من جمله پشمک الیافی و لقمه ای شکلاتی.

پشمک

انتخاب های گوناگونی از تولیدات نوع پشمک الیافی صادراتی صورت می گیرد و نوع پشمک الیافی پاکتی در وزن های ۶۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی انتخاب اول می تواند بوده باشد همراه با ان تولیدات نوع پشمک الیافی سطلی ها بوده اند بعد از ان انتخاب هایی متعدد و متفاوت از نوع پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی با دنیای از انواع طعم های مختلف.

مرکز تولید و فروش پشمک میوه ای+سه رنگ

همانطور که گفته شد تنوع در کار تولیدات این پشمک الیافی بسیار بالا بوده و یکی از تنوع تولیدات پشمک الیافی را می توان در ترکیب طعم های مختلف با بسته بندی های متنوعی دید. به عنوان مثال پشمک الیافی سه رنگ و یا دو رنگ که در ترکیب طعم های میوه های پر و بسته بندی شده در نوع بسته بندی های سطلی با اوازن مختلف عرضه شده اند. برخی از این انواع طعم میوه ای پشمک سه رنگ الیافی اعم از:

  • پشمک الیافی سه رنگ( توت فرنگی، وانیلی، طالبی)
  • پشمک الیافی سه رنگ( طالبی، زعفرانی، بلوبری )
  • پشمک الیافی سه رنگ ( زعفرانی، وانیلی، کاکائویی )
  • پشمک الیافی سه رنگ ( طالبی، پرتقالی، توت فرنگی)
  • و … .

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید