مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز ۱۸% شاهکار ۲۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع وزن بسته بندی تولیدات گز شاهکارمدل های تولیدی گز ۱۸ درصد پسته+بادامفروش عمده گز ۱۸% پسته بادام+۲۰۰ گرمی

انواع گز در بازار ایران را با برند های متعددی معرفی می کنیم من جمله تولیدات گز شاهکار اصلی بلداجی که فروش انواع تولیدات گز این برند چون گز ۱۸ درصد در وزن های ۲۰۰ گرمی با قیمت مناسب عرضه می شود.

انواع وزن بسته بندی تولیدات گز شاهکار

تولیدات از گز همراه با ویژگی های متفاوت و متعددی هستند که در امر تولید هر واحد تولید کننده ای ان را به صورت مجزا به کار می بندد. ویژگی هایی که در تولیدات گز به کار می رود ویژگی هایی شامل نوع مغز مصرفی، درصد مغز استفاده شده، طعم گز و طرح بسته بندی با وزن بسته بندی از جمله عوامل اصلی و ویژگی های تولیدی گز محسوب می شود. هر واحد تولید کننده ای این انواع درصد های متفاوت از گز مغزدار با یکی از طعم های انتخابی انگبین های گیاهی را شامل می شود.

به عنوان مثال یکی دیگر از ویژگی ها در امر تولیدات گز که به ان هم اشاره شد، مربوط به وزن بسته بندی جعبه ی گز بوده است. این بسته بندی ها در تولید گز شامل طرح جعبه های کادویی با نوع پاکت های تهیه ی گز فله ای بوده اند. پاکت های گز فله ای که در وزن های مشخصی چون گز فله ای یک کیلویی با نیم کیلویی پر می شوند و گاه بصورت فله در داخل کارتن به وزن های ۵ کیلوگرمی پر می شوند.

گز پسته ای فله ای

و اما وزن های بسته بندی گز مربوط به مدل جعبه ی کادویی، این گز کادویی انچه از وزن های متفاوت در بازار فروش توزیع شده است با اینکه طرح های گوناگونی را دارا هستند در وزن هایی چون گز بسته بندی ۴۰ گرمی، با وزن های ۱۰۰ گرمی  و ۲۰۰ گرمی با ۲۵۰ الی ۳۵۰ گرمی موجود هستند که وزن های بالاتر توسط بخش های خاصی از واحد های تولید کننده عرضه می شود که چون وزن های ۵۰۰ گرمی الی ۷۰۰ گرمی.

گز 28% فله ای

خب همانطور که می دانیم تولیدات از گز با اسامی گوناگون از نام های تجاری معرفی می شود و گز شاهکار بلداجی از جمله برند های معروف و مشهور تولید کننده ی گز پایتخت ایران بوده است و بهترین های تولید شده از گز را به بازار ایران ارائه داده است، و تمامی ویژگی های معرفی شده از تولیدات گز برای تولیدات گز شاهکار نیز اعمال می شود و انواع وزن بسته بندی تولیدات گز شاهکار همراه با وزن های ۲۰۰ گرمی الی ۴۵۰ گرمی را شامل هستند.

پولکی اصفهان

مدل های تولیدی گز ۱۸ درصد پسته+بادام

خب در بین ویژگی های تولیدی گز، درصد مغز مصرفی در تولیدات گز منجر به تولیدات گز با درصد های متفاوتی می شود که به گز هایی چون گز ۱۸%، ۲۸%، ۳۰%، ۲۰% و … معروف هستند. حال اینکه مدل های تولیدی گز ۱۸ درصد شاهکار شامل چه تولیداتی بوده است، از تولیدات گز با مغز پسته، گز بادام با گز مخلوط تهیه شده است و همراه با طعم های انگبین دار بوده اند و با اینکه در نوع تولیدات فله ای به یقین عرضه می شوند در مدل های کادویی هم در وزن های ۲۰۰ گرمی با ۳۳۰ گرمی و ۴۵۰ گرمی قابل عرضه و فروش هستند.

فروش عمده گز ۱۸% پسته بادام+۲۰۰ گرمی

فروش محصولات تولیدی از تولیدات گز پایتخت ایران شاهکار، که همراه با نمایندگی های پخش و فروش در بخش های متعددی از بازار کشور بوده، این مجموعه را یکی از مرکز های فروش عمده جهت پخش در سراسر بازار کشور معرفی می کنیم که برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از تولیدات انواع گز شاهکار من جمله تولیدات گز ۱۸% پسته، بادام و مخلوط در وزن های ۲۰۰ گرمی و … با قیمت مناسب به فروش می رسانیم.

سوهان گزی سوهان عسلی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید