مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تولیدات درجه یک چوب پشمک

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت/ویژگی های تولیدی چوب پشمک در ایرانمرکز تولید و فروش انواع چوب پشمک چوبی
پشمک میوه ای

پشمک سطلی

فروش از تولیدات درجه یک و مخصوص پشمک های چوبی که چوب پشمک بوده است در این بخش مرکزی از تولیدات مدل های متنوع از طرح های دایره ای با مدل مربعی در سایز های مختلف تهیه تولید و به فروش می رسد که براساس نوع سایز تولیدی کمی با نوسان نرخ قیمت فروش همراه هستند.

خصوصیت/ویژگی های تولیدی چوب پشمک در ایران

همانطور که گفته شده است در بخش های قبل تولیدات از نوع شیرینی پشمک در کشور در سه مدل و یا می توان گفت بیشتر تهیه می شود که نمونه های معروف از تولیدات این محصول در نوع پشمک الیافی با پشمک شکلاتی لقمه ای و مدل پشمک چوبی بوده است. می دانیم که تولیدات از پشمک چوبی به زمان های دوری باز می گردد و تولید ان توسط دستگاه های چرخی دستی که در مکان های عمومی چون پارک ها، شهر بازی، سینما و … مستقر می شدند توسط چوب های مخصوص به خود پشمک چوبی در طعم های وانیلی و گاه با طعم های کاکائویی تهیه می نمودند.

پشمک لقمه الیافی

که در بازار امروزی بنابر پیشرفت در نوع دستگاه های چرخی دستی این تولیدات پشمک چوبی در ترکیب چند طعم حال چون طعم های میوه ای تهیه می شوند. که دیگر مدل های نام برده از پشمک چون پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی هر کدام برای خود صورت های مختلف از تولیدات را دارا هستند.

پشمک لقمه الیافی

و اما موضوع این بخش که در ارتباط با تولیدات چوب پشمک بوده است، یک توضیح مختصری از پشمک چوبی ارائه داده شد و متوجه شدیم که ابزار اصلی در تولیدات پشمک چوبی، خود چوب پشمک بوده است و حال خصوصیت و ویژگی تولیدی از چوب پشمک تولیدی در کشور را می توان اینطور بیان کرد که این چوب پشمک در سه مدل تولید می شود، چوب پشمک چوبی، چوب پشمک پلاستیکی، چوب پشمک حصیری.

صادرات چوب پشمک

انچه از تولیدات این چوب پشمک در این بخش ارائه می گردد مربوط به تولیدات چوب پشمک نوع چوبی بوده است. این چوب پشمک در قطر های  الی میلی متری بوده اند که سایز های برشی داده شده شامل چوب پشمک  ۳۵ سانتی، ۴۰ سانتی با ۵۰ سانتی می باشد که البته نوع سایز ۱۲ سانتی نیز تهیه می گردد که جزء تولیدات خاص از پشمک های چوبی محسوب می شوند. چوب پشمک در ایران با وجود اینکه در بازار های کشور مورد تقاضا و خرید بوده است بخشی از این تولیدات نیز روانه ی بازار های جهانی به کشور های مختلف چون عراق نیز می گردد، علاوه بر تولیدات چوب پشمک تولیدات چوبی چون نی نبات چوبی، چوب بستنی نیز در حوزه کاری این بخش نیز قرار دارد.

صادرات چوب پشمک

مرکز تولید و فروش انواع چوب پشمک چوبی

همانطور که گفته شد این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی چوب پشمک بوده است که ارائه دهنده در سایز های نام برده می باشد، و در این مرکز تولید می توانید در بسته بندی های ۱۰۰۰ عددی این محصول را خریداری نماید. که شامل ارسال به سراسر بازار های کشور و تامین بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی با قیمت های مناسب و مرقون به صرفه می باشد. جه درخواست های خرید عمده ی خود می توانید با راههای ارتباطی ارائه داده شده در تماس باشید.

صادرات چوب پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید