مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک میکس شکلاتی زعفرانی شیری

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع پشمک لقمه روکش دار میکسمرکز پخش و فروش عمده انواع پشمک شکلاتی
پشمک دانش آموزی

پشمک میکس که در نوع تولیدات پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی و لواشک پاک نژاد عرضه می شود ترکیبی از چند طعم در بسته بندی های پت تا کادویی و مدل فله ای را شامل می شود که در این بخش بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسد.

معرفی تولیدات انواع پشمک لقمه روکش دار میکس

خب همانطور که گفته شد پشمک جزء تنقلات شیرین بوده که در قطب تولیدی تبریز تهیه و تولید می شود که البته یزد نیز یکی از قطب های تولیدی پشمک الیافی در نوع سنتی بوده است. و مدل های تولیدی پشمک تبریز شامل تولیدات پشمک الیافی با نمونه ی پشمک لقمه ای شکلاتی بوده که براساس وجود کارخانجات تولیدی متنوع هر یک با برندهای خاصی معرفی شده اند در کنار ان تولیدات نیز متنوع از انواع طعم ها تا بسته بندی ها را تشکیل داده اند. پس این پشمک لقمه ای شکلاتی همان پشمک الیافی بصورت فشرده بوده که همراه با یک روکش شکلاتی در سلفون پیج های دوسرپرس، تک سرپیچ، دوسرپیچ به بازار عرضه شده اند و در کنار ان طعم های ارائه دهنده ی هر شرکت متفاوت از دیگری بوده اند.

پشمک صادراتی

متنوع ترین طعم تولیدی پشمک شکلات تابلرون را تولیدات پشمک حاج عبدالله دارا بوده بعد از ان می توان به دیگر برندهای اشاره کرد همچون پشمک حاج عین اله که این برند نیز تولیداتی انبوه و متنوع از اقسام مختلف پشمک های الیافی با لقمه ای شکلاتی را دارا بوده که طرح های بسیار متنوعی هم از بسته بندی ها دارا بوده به نوعی که در اکثریت بازارهای صادراتی این برندها شناخته شده و مشهور بوده اند. پس وجود این پشمک میکس شکلاتی می تواند در ترکیبی از انواع طعم ها بسته بندی شده باشد و همانطور که در بخش ابتدایی گفته شد در مدل های گوناگون از بسته بندی به بازار عرضه شده اند. مانند:

  • پشمک میکس ( زعفران، شکلاتی، شیری )
  • پشمک میکس ( میوه ای )
  • پشمک میکس ( شیری، شکلاتی، میوه ای )
  • پشمک میکس ( نسکافه، زنجبیل، دارچینی )

با اینکه درصد بالای فروش و سفارشات را تولیدات نوع پشمک لقمه شکلاتی دارا بوده است هستند بازارهای پخش متفاوت دیگری که عرضه ی تولیدات نوع پشمک الیافی را شامل می شوند در مجموع می توان دید و گفت محصولی پرطرفدار و پرفروش در فصل های سرد سال بوده است همراه با انواع طعم ها. نوع پشمک الیافی لقمه ای بعد از این دو مدل نیز پرفروش ترین بشمار می روند که نوع بسته بندی اغلب بصورت کادویی عرضه شده است.

پشمک صادراتی

مرکز پخش و فروش عمده انواع پشمک شکلاتی

پخش صورت گرفته از تنقلات شیرین در بازار متنوع بوده و هر بازاری خواهان نوعی از تولیدات صورت گرفته می باشد که پشمک جزء این دسته تنقلات بوده است و در این بخش عرضه ی نوع پشمک میکس شکلاتی لقمه ای روکش دار در سه طعم شیری، شکلاتی، زعفرانی به فروش می رسد، و نوع بسته بندی از این پشمک میکس شکلاتی بصورت بسته بندی پت نیم کیلویی، یک کیلویی و پاکت یک کیلویی و فله ای کارتن ۵ کیلویی بوده است.

پشمک صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید