مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سوهان کنجدی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل سوهان موجود در بازار فروشعمده فروشی سوهان کنجدی فله ای
سوهان کنجدی

سوهان کنجدی

سوهان نمونه ی محصول تولید شده در بین تولیدات گز بوده است که می توان گفت صورت های مختلفی از این محصول روانه ی بازار شده است و در این بخش تولیدات سوهان کنجدی مغزدار بصور فله ای و بسته بندی شده با قیمت مناسب عرضه می گردد.

انواع مدل سوهان موجود در بازار فروش

بازار فروش از تولیدات گز را همانطور که گفتیم متنوع بوده است و در رابطه با این حوزه ی تولیدی گز می توان به وجود انواع گز ها با تنوع طعم ها، مغز ها، درصد مغز ها، صورت تولیدی فله ای و بسته بندی کادویی و … تمام از عوامل تاثیر گذار بر تنوع کار تولیدات این محصول گردیده است. در کنار تولیدات این انواع گز ها اشاره ای می کنیم به تولیدات دیگر سوغات یا شیرینی جات این حوزه که در کنار انها هم درخواست داده می شود و هم پرفروش بوده اند و این محصولات هم همان پولکی نبات های معروف تولید استان اصفهان می باشد، گچه در اکثریت مراکز استانی کشور این پولکی نبات تهیه و تولید می گردد ولی می توان گفت تولیدات پولکی نبات اصفهان چون گز ان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخودار می باشد.

سوهان کنجدی

و اما می پردازیم به موضوع این بخش در رابطه با انواع مدل سوهان ها در بازار، می توان گروه اول از تولیدات سوهان کشور را به سوهان قم مرتبط کرد که همانند اصهفهان دارای کارگاه با کارخانجات تولیدی بسیاری از برندهای مختلف بوده و تولیداتی متنوع از سوهان را دارا می باشند که بخشی از تشابه تولیدات سوهان اصفهان با قم مربوط به تولیدات سوهان گزی انها بوده اما تفاوت در نوع برش با مدل بسته بندی این دو قطب تولیدی بوده است. تولیدات سوهان اصفهان بصورت لقمه ای سلفون پیچ بوده است در حالی که تولیدات سوهان گز قم در نوع حبه ای، باقلوایی و لقمه ای می باشد که در نوع بسته بندی های قوطی فلزی به بازار عرضه می شوند.

و اما مدل دیگر از سوهان تولید شده در اصفهان که به سوهان کنجدی معروف بوده در گروه تولیدات پولکی نبات ها قرار دارد و همان مایه و یا ترکیب پولکی را دارا بوده با این تفاوت که مغز مصرفی اصلی در تولیدات همان طور که نامگذاری شده است کنجد می باشد. این سوهان کنجدی باز در ترکیب سایر مغزیجات نیز تهیه می شود مانند:

  • سوهان کنجدی نارگیلی
  • سوهان کنجدی تخم افتاب گردان
  • سوهان کنجدی سیاه دانه
  • سوهان کنجدی گل محمدی
  • سوهان کنجدی خشخاش
  • سوهان کنجدی گشنیزی

سوهان کنجدی

عمده فروشی سوهان کنجدی فله ای

پس به این ترتیب برای تهیه ی این انواع سوهان تولیدی قطب تولیدی اصفهان با قم می توانید در این بخش و از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید تا بهترین های تولید شده از سوهان کنجدی مغزدار فله ای و یا بسته بندی شده را تهیه و خریداری نماید. عرضه ی تولیدات این سوهان کنجدی که از تولیدات بخش اصفهان بوده همانند گز ان همراه با برندهای تولید کننده ی متعدد اما درجه ی کیفیت بالای تولیدات برخودار هستند.

سوهان گزی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید