مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز لقمه ای مغزدار نیم کیلویی نیکومنش

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مدل بسته بندی پاکتی گز در بازارتولیدات نوع گز نیم کیلویی نیکومنش چیست؟مرکز فروش عمده محصولات تولیدی گز نیکومنش فله ای+بسته بندی
سوهان گزی

گز آردی لقمه ای

گز لقمه ای مغزدار که شامل تولیدات گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط بوده است در درصد های متفاوتی عرضه شده اند که تولیدات نوع بسته بندی نیم کیلویی از برند تولیدی گز نیکومنش در این مجموعه عمده در سراسر بازار کشور به فروش می رسد.

معرفی انواع مدل بسته بندی پاکتی گز در بازار

معرفی از تولیدات گز را می توان در انواع گوناگونی دید و نام برد که هر بخشی از واحد های تولیدی براساس سلیقه های مختلف الهام گرفته از طرح های متنوع ان را در تولیدات خود اجرا و به بازار مصرف کننده ارائه می دهند. پس در بین واحد های تولید کننده ی گز بسیار در قطب های تولیدی این مدل های گوناگون از بسته بندی گز در بازار فروش بسیار بوده است. موضوع این بخش هم در ارتباط با نوع بسته بندی های تولیدات گز بشمار می رود.

گز آردی لقمه ای

خب پس انچه از معرفی انواع مدل بسته بندی گز در بازار می توان نام برد و معرفی کرد اینطور می باشند که در مدل های بسته بندی فله ای، پاکتی با نوع بسته بندی های کادویی بوده اند و وجود هر سه مدل معرفی شده برای خود دنیای طرح های گوناگونی را شامل می شود. به عنوان مثال یکی از ویژگی ها در تولیدات گز بسته بندی کادویی علاوه بر وجود طرح های مختلف، در وزن های متفاوتی نیز هستند من جمله گز ۴۰ گرمی تا گز هایی به وزن های ۴۵۰ گرمی الی ۵۰۰ گرمی را شامل می شوند. که تولیدات گز فله ای هم به همان صورت لقمه ای در کارتن هایی به وزن های ۵ الی ۶ کیلوگرمی پر می شوند.

گز 28% فله ای

و اما یکی دیگر از طرح های بسته بندی گز ها مدل گز پاکتی می باشد که اغلب در نوع تولیدات گز لقمه ای به کار می رود. به این ترتیب که گز پاکتی در پاکت هایی با طرح های مختلف در وزن های نیم کیلویی با یک کیلوگرمی تهیه می شوند و پر شده از نوع گز های مغزدار و بی مغز بوده اند. وجود هر یک از مدل های نام برده ی این انواع گز های بسته بندی شده برای خود در بازار های پخش و فروش مخصوص به خود درخواست و خریداری می گردد.

گز آردی لقمه ای

تولیدات نوع گز نیم کیلویی نیکومنش چیست؟

خب همانطور که اشاره کردیم تولیدات گز در اصفهان را با برند های مختلف تولید کننده می توان دید و تهیه کرد، که در این بخش برند تولیدی گز نیکومنش یکی از برند های معروف و مشهور بوده است که تولیدات از نوع گز ان را می توان بسیار باکیفیت و درجه یک از طعم و مزه های ویژه نام برد که شامل تولیدات گز های فله ای تا کادویی و مدل های پاکتی را شامل می گردد که در نمونه های گز پاکتی می توان به وزن تولیدات گز های ۵۰۰ گرمی پاکتی اشاره کرد که شامل گز پاکتی لقمه مغزدار ۱۰%، ۱۸%، ۲۰%، ۲۸% با گز پاکتی ۴۰ درصد بوده است.

گز آردی لقمه ای

مرکز فروش عمده محصولات تولیدی گز نیکومنش فله ای+بسته بندی

براساس دایر بودن واحد های فروش در نقاط مختلف از پایتخت گز ایران بازار گز اصفهان تهیه ی تولیدات گز این برند به راحتی انجام می شود که برای خرید عمده در بخش های دیگر از مراکز استانی کشور می توانید با این مرکز و مجموعه در ارتباط باشید که عمده تولیدات از گروه تولیدات گز نیکومنش در نوع گز فله ای، پاکتی با بسته بندی کادویی همراه با قیمت های فروش عمده و مناسب درب کارخانه ای ارائه می گردد.

پولکی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید