مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع پشمک میوه ای توت فرنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات پشمک با طعم توت فرنگیمرکز تولید و فروش پشمک میوه ای فله
پشمک صادراتی

پشمک میوه ای

نوع پشمک میوه ای که در مدل پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی و تولیدات پشمک الیافی همراه بوده است در این بخش از فروش و تولید پشمک توت فرنگی و دیگر طعم میوه ای پشمک با قیمت مناسب بصورت عمده در سراسر بازار کشور به فروش می رسد. دونات کیلویی را می توان در دسته شیرینی ها جای داد که به واسطه تنوع طعم ها و ظاهر جذابش، به محبوبیت بالایی رسیده است.

انواع تولیدات پشمک با طعم توت فرنگی

خب می پردازیم به معرفی تولیدات از نوع تقلاتی که به نام پشمک معرفی شده است و این محصول با اینکه در گذشته در مدل پشمک چوبی به روش های سنتی و توسط دستگاه های صنعتی در نوع پشمک چوبی تولید می کردند و امروزه رفته رفته با گذشت زمان و بالا رفتن تقاضای بازار مصرف کننده این محصول در مدل های دیگر از نوع پشمک الیافی با پشمک لقمه ای شکلاتی تولید می گردد و هر دو مدل را می توان دید که تقاضای بازار مصرف کننده ی بالایی دارند. مدل های لقمه ای با روکش شکلاتی از طعم اسانس های خوراکی مختلف با طعم های میوه ای همراه بوده اند. مانند پشمک شکلاتی با طعم میوه ای توت فرنگی.

پشمک میوه ای

این پشمک میوه ای توت فرنگی بصورت دوسرپرس و یا دوسرپیچ هستند که این پشمک دوسرپرس توت فرنگی به پشمک دانش اموزی نیز معروف بوده که شامل دیگر طعم میوه ای نیز می گردد مانند پشمک دانش اموزی با طعم طالبی، پرتقالی و یا شکلاتی و زعفرانی. و اما دیگر تولیدات ارائه شده از پشمک میوه ای توت فرنگی نوع پشمک الیافی می باشد. این پشمک الیافی توت فرنگی تنوع را در صورت های مختلف بسته بندی را به خود اختصاص داده است مانند
  • پشمک الیافی پاکتی ۶۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی و …
  • پشمک الیافی سطلی ۱۵۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی و …
  • پشمک الیافی عروسکی
  • پشمک الیافی لیوانی، قیفی، چوبی

در بازار داخلی فروش این پشمک ها همراه با تقاضای بازار مصرف کننده از نوع پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی و هم نوع تولیدات پشمک الیافی بوده بنابراین در پایتخت تولید پشمک کشور که تبریز عمده ترین تولید کننده ی پشمک در کشور بوده است عرضه ی بهترین های تولید شده از نوع تنقلاتی چون پشمک را ارائه نموده همراه با برند های تولید کننده ی مختلف که هر یک در طعم های گوناگون از طعم های مختلف این محصول را روانه ی بازار مصرف نموده است. دونات کاکائویی یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی است که طرفداران زیادی دارد، با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و قیمت آن آشنا شوید و تجربه خریدی آسان و به صرفه را داشته باشید.

پشمک دانش آموزی

مرکز تولید و فروش پشمک میوه ای فله

در این بخش که عمده تولیدات پشمک الیافی با طعم میوه ای اعم از توت فرنگی و دیگر طعم های میوه ای پشمک عرضه می شود می توانید برای سفارشات خرید عمده ی خود از تولیدات پشمک توت فرنگی با قیمت مناسب بهره مند گردید که عرضه ی تولیدات پشمک شکلاتی لقمه ای میوه ای فله ای بخشی دیگر از توزیع صورت گرفته ی این مجموعه از تنقلات پشمک بوده است.

پشمک دانش آموزی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید