مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید سوهان عسلی کنجدی افتابگردان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات سوهان کنچدی عسلیسفارش خرید سوهان کنجدی عسلی افتابگردان
سوهان کنجدی

سوهان گزی لقمه ای

خرید سوهان در قطب تولیدی اصفهان که همراه با انواع مختلف از تولیدات بوده است فروش این بخش را همراه با تولیدات سوهان عسلی کنجدی از انواع طعم و مغزیجات در نوع تولیدات فله ای با بسته بندی شده در قیمت خرید مناسب و عمده در بازار کشور توزیع می گردد.

انواع تولیدات سوهان کنچدی عسلی

ابتدا معرفی می کنیم این انواع تولیدات سوهان در کشور را، می دانیم که تولیدات سوهان مربوط به قطب تولیدی قم بوده و همه سوهان در کشور را به سوهان قم می شناسیم که تولیدات انبوه و عمده و باکیفیت، درجه یک و اعلا که عطر و بوی خاص خود را دارد تهیه تولید و روانه ی بازار سراسری کشور می نماید. و البته امروزه براساس سوغات های ارسالی به کشور های مختلف از سوهان امروزه می توان گفت در رده ی محصولات تولیدی صادراتی قرار گرفته است. پس این انواع سوهان قم شامل مدل های مختلف از تولیدات در نوع سوهان نباتی با سوهان کره ای بوده که در وزن های مختلف و طرح های گوناگون از بسته بندی قوطی فلزی با فوطی فانتزی کاغذی ارائه می گردد.

سوهان کنجدی

و اما تولیدات مربوط به سوهان اصفهان که قطب تولیدی گز کشور بشمار می رود. می دانیم که مجموعه تولیدات انبوه و عمده در تمامی فصول سال از انواع گز ها چون گز لقمه ای تا آردی در مدل های مختلف تهیه و تولید می نمایند و همانند سوهان البته با درصد بالاتری در بازار های داخلی با بازار های جهانی توزیع می گردد همراه با تنوع کار تولیدات بالا. از محصولات دیگر در بین تولیدات گز اصفهان سوهان گزی باز نمونه ی دیگر از تولیدات سوهان بوده که در نوع بی مغز با برش لقمه ای و بسته بندی تک نفره ارائه می گردد و این محصول نیز برای خود صورت های متفاوتی در بازار توزیع شده است. و اما دیگر مدل تولیدی از سوهان اصفهان بنام سوهان عسلی معروف بوده که بسیار ترد و شکننده با تزیین خلال پسته بادام همراه بوده و نمونه ی دیگر از سوهان اصفهان به سوهان عسلی کنجدی معروف می باشد که در واحد های تولیدی پولکی نبات اصفهان ارائه می گردد. این سوهان عسلی کنجدی اصفهان همانطور که از نام ان پیداست در ترکیب با درصد بالایی از مغز کنجذ و دیگر مغزیجات بوده است، به نوعی همانند پولکی ترد و شکننده همراه با ترکیبات عسل و کنجد و دیگر مغزیجات به بازار عرضه شده است مانند:

  • سوهان کنجدی عسلی افتابگردان
  • سوهان عسلی کنجدی سیاه دانه
  • سوهان عسلی کنجدی نارگیلی
  • سوهان عسلی کنجدی خشخاش
  • سوهان عسلی کنجدی گشنیزی

سوهان کنجدی

سفارش خرید سوهان کنجدی عسلی افتابگردان

سفارشات خرید سوهان عسلی کنجدی این بخش در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده در وزن های ۵۰۰ گرمی ارائه می گردد، بنابراین برای خرید های عمده ی خود اعم از پخش و یا فروش می توانید با این مرکز در ارتباط بوده که تولیداتی تازه و به روز با قیمت های مناسب به سراسر بازار کشور ارسال می نماید.

سوهان کنجدی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید