مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فله ای سوهان عسلی لقمه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تولیدات سوهان در کشورویژگی های تولیدی سوهان عسلی اصفهانفروش فله ای سوهان عسلی لقمه ای
سوهان گزی لقمه ای

سوهان کنجدی

عمده انواع سوهان فله ای و قاووت کرمان پخش در بازار فروش که متشکل از تولیدات سوهان عسلی، کنجدی، گزی و لقمه ای  بصورت مغزدار و بی مغز عرضه می گردد که با قیمت های فروش متفاوت براساس نوع تولیدات اما مناسب تمامی بازار های فروش در کشور ارائه می گردد.

معرفی انواع تولیدات سوهان در کشور

یکی از گروه شیرینی جات هایی که در کشور تولید می شود مربوط به تولیدات نوع سوهان بوده است. همانطور که اصفهان بلداجی از قطب های تولید کننده ی گز در ایران بوده اند، استان قم نیز قطب اصلی تولید کننده ی سوهان در ایران می باشد و همانند هر نوع شیرینی دیگری با برند های مختلف تولید کننده روانه ی بازار مصرف می گردد. بازار سوهان قم نیز همانند بازار های گز بخش اصفهان بلداجی مجموعه ای انبوه و عمده از انواع و اقسام گوناگون سوهان ها از درجه های کیفیت تولیدات متفواتی را تشکیل داده است پس با قیمت های متفاوتی هم به فروش می رسد.

سوهان گزی لقمه ای

و اما این انواع تولیدات سوهان در کشور، منطقه ی قم، با اینکه فرمول تولیدی یکسان از مواد اولیه ی را تشکیل می دهند ولی همانند هر نوع شیرینی دیگری با برش های مختلفی همراه بوده است. و این انواع سوهان قم عبارتنداز سوهان تخت، سوهان سکه ای، باقلوا، حبه ای، حبه ای گزی، سوهان گزی می باشد و دسر سوهان نیز یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه های تولید کننده ی سوهان در قم بوده اند.

پولکی اصفهان

و اما دیگر سوهان های تولیدی در بخش های مختلف از استان ها، همانطور که اشاره کردیم بخش هایی چون اصفهان با بلداحی از مرکز های تولید کنندگان گز بوده اند و اصفهان نوعی از سوهان را تهیه و تولید می نماید که در نوع خود ویژه خاص و ممتاز بوده است که مشهور به سوهان عسلی بوده که در نوع لقمه ای تا سوهان عسلی تخت تهیه می شود. نوع دیگر از تولیدات مربوط به تولیدات سوهان گزی و قاووت چهل گیاه کرمان بوده که معرف به گز لقمه ای با روکش سوهان از نوع گز بی مغز بشمار می رود. که این گز لقمه ای با روکش سوهان همانند گز های لقمه ای در نوع فله ای با گز سوهان کادویی و اغلب بسته بندی های پاکتی در وزن های یک کیلویی و نیم کیلویی به فروش می رسد.

سوهان گزی سوهان عسلی

ویژگی های تولیدی سوهان عسلی اصفهان

از خصوصیت ها و ویژگی های تولیدی این سوهان عسلی اصفهان باید اینطور گفت که از نظر ترکیب مواد اولیه در تهیه و تولید ان همانند تولیدات سوهان بوده ولی نوع برش هایی که به این محصول داده می شود بسیار نازک، ترد و شکننده بوده اند و همراه با تزیین مغز خلال پسته ای و خلال بادام هستند در نوع برش های لقمه ای تک نفره و تخت در وزن های ۵۰۰ گرمی ارائه می گردند که نوع فله ای از این محصول را سوهان عسلی لقمه ای تشکیل داده است و می توان به برند های معروفی از تولید کنندگان گز در اصفهان اشاره کرد که عرضه کنندگان این سوهان اصفهان هستند همچون گز کرمانی، معراج و انتیک.

سوهان گزی سوهان عسلی

فروش فله ای سوهان عسلی لقمه ای

فروش شیرینی جات هایی چون سوهان در این بخش از بازار اینترنتی گز ایرانی، عرضه ی کلیه ی انواع تولیدات از نوع سوهان های قم تا سوهان تولیدی بخش اصفهان می باشد که جهت سفارشات و خرید عمده ی هر یک از انواع نام برده از تولیدات این سوهان ها در این بخش می توانید با ما همراه باشید. و می دانیم که تولیدات سوهان قم نیز همانند تولیدات گز بخش اصفهان امروزه در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار بوده و بخش های عمده ی این محصولات نیز روانه ی بازار های جهانی می گردد.

سوهان گزی سوهان عسلی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید