مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز زعفرانی ۳۲%جعبه ترمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل طعم های تولیدی موجود در بین گزانواع تولیدات گز زعفرانی به چه صورت است؟فروش گز ۳۲% زعفرانی لقمه+آردی

گز زعفرانی نمونه ی طعم های سنتی و اصیل از گز های لقمه ای بوده اند که در نوع تولیدات گز آردی هم ارائه می گردد که با قیمت های متفاوت براساس نوع بسته بندی  شکلات سطلی کاله  من جمله ترمه در این بخش برای تمامی بازار های پخش و فروش در کشور ارائه می گردد.

مدل طعم های تولیدی موجود در بین گز

گز از شیرینی های محبوب ایرانیان در داخل کشور و بازار های جهانی بوده است و با قدمت طولانی که در تولیدات گز خود دارد امروزه یکی از بهترین های تولید شده ی شیرینی ایرانی محسوب می شود و با انواع برند های تولید کننده در بازار معرفی شده است و قطب تولیدی این شیرینی هم مربوط به بخش هایی از کشور چون اصفهان با بلداجی بوده پس در صورت های متنوع از تولیدات با درصد های مختلف از طعم های گوناگون را تشکیل داده است. پس همانطور که گفته شد یکی از ویژگی ها در تولید گز مربوط به طعم این شیرینی بوده با اینکه از شکر برای شیرین کننده ی ان استفاده می شود ولی برای طعم دهی جهت خوشمزه و خوش عطر نمودن این محصول از مواد خود رو چون انگبین های گیاهی استفاده می کنند.

انگبین های گیاهی نوع پوشش گیاهی در چندین نوع و مدل بوده اند که در بخش های مختلف از استان اصفهان با چهارمحال و بختیاری رویش دارد براین اساس منجر به مستقر شدن پایتخت گز ایران در این دو نقطه گردیده است. و حال این انواع انگبین های گیاهی عبارتند از انگبین، ترنجبین، شرخشت، بیدمشک بوده است که طعم گز زعفرانی یکی از طعم های سنتی و اصیل در بین گز ها می تواند بوده باشد. البته مواد نام برده از انگبین های گیاهی در ترکیب طعم عسل نیز تهیه می شوند. در مجموع براساس ذائقه با سلیقه های مختلف افراد در بازار فروش این تنوع در طعم گز ها به وجود امده و تولید شده است.

انواع تولیدات گز زعفرانی به چه صورت است؟

خب همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های شکلات سفید تخته ای در تولیدات گز مربوط به طعم گز بود که گز با طعم زعفرانی یکی از نمونه های گز طعم دار در تولیدات گذشته تا به امروز می باشد و از این انواع تولیدات گز زعفرانی می توان به وجود همان گز های معروف لقمه ای و آردی از طعم های زعفرانی با درصد های متفاوت از مغز پسته تا مخلوط معرفی کرد که در صورت هایی از بسته بندی کادویی، پاکتی با فله ای روانه ی بازار مصرف شده است من جمله گز زعفرانی ۳۲%، ۱۸%، ۲۸% و … .

فروش گز ۳۲% زعفرانی لقمه+آردی

با اینکه عمده ی تولیدات از گز زعفرانی برپایه ی تولیدات گز لقمه ای زعفرانی بوده است در نوع سفارشات مخصوص این تولیدات گز آردی زعفرانی صورت می گیرد و ان هم در نوع تولیدات گز آردی زعفرانی فله ای با درصد های متفاوت نام برده اعم از گز زعفرانی لقمه ای و آردی ۳۲%. و براساس این درصد های بالا و پایین در نوع مغز گز زعفرانی همانند هر گز دیگری دارای نرخ قیمت های فروش متغیری هم بوده اند. پس جهت سفارشات تولید این گز آردی زعفرانی فله ۳۲% و نوع لقمه ای می توانید با ما همراه باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید