مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز بیدمشکی لقمه آردی پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز پسته ای و طعم دار در بازارتولیدات گز بیدمشکی موجود در این بخشتولید و فروش انواع گز بیدمشکی لقمه+آردی+پسته ای

گز طعم دار انگبینی که از انواع طعم ها همراه بوده است در نوع تولیدات گز لقمه ای و آردی به بازار فروش عرضه شده است و این بخش در جهت تامین بازار فروش ارائه دهنده با درصد های متفاوت از نوع مغز پسته تا مخلوط در تمامی بازار های ایرانی و جهانی با قیمت های متفاوت اما مناسب.

انواع گز پسته ای و طعم دار در بازار

گز یکی از شیرینی های بخش تولید اصفهان بوده است و البته بلداجی نیز یکی دیگر از قطب های تولید کننده ی این محصول در کشور می باشد و نوع خاصی از این گز نیز در بخش تبریز تولید می گردد که به گز نوقا معروف بوده و از نوع تولیدات گز پایتخت ایران بسیار متفاوت تر می باشد. پس هر یک از تولیدات این انواع گز برای خود دارای خصوصیت و ویژگی های خاصی از تولیدات را دارا می باشد. اعم از نوع مغز، طعم گز، نوع بسته بندی، وزن گز و … از عواملی بوده اند که تماما تاثیر گذار برای قیمت و تنوع کاری در تولید می گردد.

پس یکی از ویژگی های خاص در تولیدات گز را می توان اشاره کرد به نوع مغز مصرفی با طعم هایی که برای خوشمزه تر کردن گز لحاظ می کنند و این انواع گز از نظر مغز های مصرف را اشنا هستیم که شامل تولیدات نوع گز پسته ای، مخلوط با گز بادامی بوده اند که البته در نوع تولیدات گز سفارشی نیز امکان تهیه و تولید با سایر مغزیجات چون گز فندوقی، گردویی با آجیلی نام برد که این گز آجیلی در ترکیبی از چند مغز تهیه و تولید می شود. ولی اساس تولیدات گز مغزدار که از نوع سنتی و اصیل بوده باشد همان گز های پسته ای و مخلوط با گز بادام بوده اند که می توان گفت بالاترین درصد تقاضای خرید را به همراه دارد.

و اما نوع طعم هایی که برای طعم دار کردن گز به کار می برند از گذشته تا به امروز همان طعم های سنتی از انگبین های گیاهی بوده اند که نوع گز انگبینی را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد و معرف به گز انگبین دار، گز شیرخشتی، گز ترنجبینی، گز عسلی، گز زعفرانی با گز بیدمشکی بوده اند که در گروه تولیدات گز های لقمه ای و آردی و دیگر انواع گز ها به کار برده می شود با درصد های بالا و پایین همچون مغز ها.

گز پسته ای فله ای

تنوع در طعم گز باز می گردد باز به نوع سلیقه های مختلف افراد که البته در نوع طعم های صنعتی نیز می توان به گز با طعم میوه ای اشاره کرد که در ترکیبی از طعم اسانس میوه ها تهیه شده اند و یا به این صورت که تیکه های کوچکی از میوه همراه با مغز پسته ترکیب و برش داده شده اند و این تولیدات گز میوه ای را می توان به چند برند اختصاص داد.

گز اصفهان بلداجی

تولیدات گز بیدمشکی موجود در این بخش

خب یکی از طعم های انتخابی این بخش برای تولید و فروش گز طعم دار لقمه ای و آردی مربوط به گروه طعم های گز بیدمشکی بوده اند که گز با خلال بیدمشکی هم موجود هستند و در نوع گز لقمه ای و آردی با درصد های متفاوت چون گز ۲۰% ۳۰% و ۳۲ درصد مغز پسته و مخلوط را شامل می شود. این تولیدات گز بیدمشکی این بخش هم در نوع گز فله ای بیدمشکی و هم مدل با طرح های متنوع از بسته بندی در وزن های متفاوت را دارا می باشد.

گز پسته ای فله ای

تولید و فروش انواع گز بیدمشکی لقمه+آردی+پسته ای

خب بنابر اینکه این مرکز یکی از واحد های تولید کننده ی گز در قطب تولیدی گز در اصفهان بوده است می توانید به طور مستقیم سفارشات خود از خرید انواع گز چون گز لقمه ای و آردی در نوع فله ای تا کادویی با طعم های گوناگون از درصد های متفاوت برای بازار های فروش خود خریداری نماید. کلیه ی محصولات تولیدی گز، تولیدات به روز با کیفیت بالا تهیه تولید و تامین بازار می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید