مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز با روکش سوهان اصل تولید اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات اصل و اصیل از شیرینی گز اصفهان چیست؟خصوصیت/ویژگی تولیدی گز روکشدار سوهانیفروش/تولید گز روکشدار سوهانی لقمه ای+فله/پاکتی

سوهان گزی لقمه ای

گز اصل اصفهان که برگرفته از تولیدات معروف و مشهور گز هایی چون گز لقمه ای و آردی می باشد، در این بخش فروش تولیدات گز روکشدار سوهانی یکی از پیشنهادات تولیدی این مرکز و واحد تولید کننده ی گز اصفهان بوده است که با قیمت مناسب برای پخش و فروش ارائه می گردد.

تولیدات اصل و اصیل از شیرینی گز اصفهان چیست؟

تولیدات اصل و اصیل از شیرینی جات ها در اصفهان را می توان به دو گروه تولیدی شیرینی جات سنتی با صنعتی دسته بندی کرد که شامل تولیدات انبوه و متنوع از اقسام گوناگون بوده برای بخش های مختلف از بازار های فروش در کشور. که البته تولیدات در اصفهان تنها به نوع مواد غذایی ختم نمی شود و می توان به تولیدات دیگری اشاره کرد که یکی از معروف ترین انها مربوط به تولیدات صنایع دستی من جمله ظروف میناکاری و منبت کاری می باشد که در نوع خود بسیار زیبا از طرح های متفاوت هستند، که موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات شیرینی جات های سنتی اصفهان بوده است.

دسته بندی از تولیدات شیرینی جات های سنتی اصفهان را می توان به چند مورد اشاره کرد که شامل گروه تولیدات انواع گز، انواع پولکی نبات، انواع شیرینی های برشتوک، کرکی با نخودچی بوده است که تولیداتی همچون سوهان عسلی را نیز دارا می باشد. وجود هر یک از گروه های تولید کننده برای خود دارای ویژگی ها و خصوصیت هایی می باشند که در تولید  به کار بسته می شود. موضوع در ارتباط با تولیدات نوع شیرینی سنتی و اصیل گز اصفهان بوده که می توان گفت معروف ترین و مشهور ترین نوع گروه تولیدی می باشد.

تولیدات گز اصفهان دارای قدمتی چندین ساله بوده اند که توسط استادکاران ماهر و حرفه ای این حوزه تهیه و تولید می شوند و امروزه در بازار های ایرانی و بازار های جهانی خوش درخشیده اند. تولیدات از گز اصیل اصفهان برگرفته از تولیدات گز های لقمه ای، آردی که هر یک از این دو مورد صورت های گوناگونی از تولیدات را دربرگرفته اند، یعنی به زیر شاخه هایی از تولیدات تقسیم بندی می شوند. من جمله تولیدات گز لقمه ای که شامل گز لقمه ای مغزدار، گز لقمه ای بی مغز بوده اند که باز هر یک از این دو مورد به چند بخش تولیدی تقسیم می شوند.

خصوصیت/ویژگی تولیدی گز روکشدار سوهانی

یکی از این گروه های تولید شده ی گز اصل و اصیل اصفهان که انتخاب گردیده است مربوط به تولیدات گز لقمه ای بدون مغز بوده که در نوع تولیدات گز لقمه ای سفید بدون مغز و گز لقمه ای روکشدار سوهانی ارائه می شود. از ویژگی و خصوصیت های تولیدات گز روکشدار سوهانی به این ترتیب هستند که همان مایه ی گز لقمه ای بدون مغز بوده که با یک لایه سوهانی پوشش داده شده است و در نوع برش های گز لقمه ای بصورت سلفون پیچ های تک نفره بوده اند که پایان کار براساس نوع سلیقه های مختلف هر واحد تولیدی در مدل های کادویی، فله ای و پاکتی به وزن های نیم کیلویی با یک کیلوگرمی ارائه می شود.

فروش/تولید گز روکشدار سوهانی لقمه ای+فله/پاکتی

بنابر دایر بودن واحد های تولیدی بسیار در بخش های مختلف از پایتخت و قطب تولیدی گز اصفهان این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی گز اصفهان بوده که ارائه دهنده ی کلیه ی تولیدات گز لقمه ای در مدل های گز لقمه ای مغزدار با گز لقمه ای بی مغز می باشد. تولیداتی به روز و تازه با کیفیت اعلا و درجه یک همراه با قیمت های مناسب درب کارخانه ای برای واحد های پخش در سراسر ایران و بازار های صادراتی پیشنهاد می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید