مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فله ای سوهان کنجدی ساده+نارگیلی+گل محمدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات سوهان عسلی کنجدی در اصفهان است؟خصوصیت تولیدی سوهان عسلی کنجدی چیست؟فروش فله ای+ّبسته بندی سوهان کنجدی طعم دار قیمت خوب
سوهان کنجدی

سوهان کنجدی

قیمت سوهان کنجدی عسلی که در طعم های متنوعی نیز تهیه و تولید می شود، در نرخ قیمت های فروش متفاوتی عرضه می گردند که فروش این بخش پیشنهاداتی از تولیدات سوهان کنجدی با طعم های نارگیلی، گل محمدی، ساده، تخم افتابگردان و … می باشد.

تولیدات سوهان عسلی کنجدی در اصفهان است؟

اصفهان ملقب به دیار نصف جهان بنابر دارا بودن اثار باستانی بسیار دیدنی منجر به جذب هر ساله ی مسافران و گردشگران خارجی و ایرانی می گردد، که در این دیار نصف جهان علاوه بر وجود این اثار باستانی شاهد تولیدات از صنایع دستی تا خوراکی های خوشمزه ی این منطقه هستیم که وجود هر یک در خود بازار های خرید فروش متعدد و متنوعی را دارا هستند. انچه در این بخش لجاط شده است مربوط به تولیدات از نوعی خوراکی خوشمزه و خوش عطر در حیطه ی شیرینی جات ها بوده است. دسته بندی از شیرینی جات تولیدی دیار نصف جهان به چند بخش و دسته تقسیم بندی می شوند که شامل تولیداتی اعم از: انواع گز، انواع پولکی نبات، انواع سوهان کنجدی عسلی، شیرینی هایی چون برشتوک، کرکی، نخودچی می باشد.

سوهان کنجدی

وجود تمامی این انواع معرفی شده از تولیدات تک به تک مورد تقاضا و خرید هر بخشی از بازار کشور و حتی بازار های جهانی می باشد، که موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات سوهان کنجدی می باشد و انچه از تولیدات این محصول ارائه گردیده است توسط واحد های تولیدی اصفهان به این ترتیب بوده که ترکیبی از دانه های کنجد با بالاترین درصد ممکن همراه بوده که جهت طعم دار کردن از دیگر دانه های خوراکی نیز استفاده می شود.

سوهان کنجدی

این سوهان کنجدی همانند تولیدات پولکی ترد و شکننده بوده است که صورت هایی از برش های یک تیکه ای را دارا بوده که در نوع فله ای و یا بسته بندی شده در وزن های ۵۰۰ گرمی ارائه می گردد، و اینکه تولیدات از سوهان کنجدی اصفهان در برخی از واحد های تولید شده ی پولکی نبات ها ارائه می گردد همراه با برند های مختلف تولید کننده. این سوهان عسلی کنجدی از تولیدات سوهان عسلی اصفهان متفاوت تر بوده، سوهان عسلی در ترکیبی از مایه ی سوهان بوده که با تزیین خلال پسته و بادام همراه می باشد.

پولکی اصفهان

خصوصیت تولیدی سوهان عسلی کنجدی چیست؟

اینکه بخواهیم از خصوصیت ها و ویژگی های تولید شده ی سوهان کنجدی ها نام برد، شامل مواردی بودند که در بخش قبل مختصری به ان اشاره شد از طعم های مختلف، در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده و … ارائه شده اند. سوهان عسلی کنجدی محصولی بوده است که برای صرف چای همراه با ان استفاده می شود. در اصل سوهان کنجدی همانند پولکی بوده است با این تفاوت که در مایه ی سوهان کنجدی از درصد بالای کنجد استفاده شده است که در نوع تولیدات پولکی به کار نمی رود.

پولکی اصفهان

فروش فله ای+ّبسته بندی سوهان کنجدی طعم دار قیمت خوب

قیمت کلیه ی تولیدات از شیرینی جات اصفهان اعم از پولکی نبات تا تولیدات سوهان کنجدی و گز ها همگی با نرخ قیمت های خرید فروش متغیری عرضه می شوند که در این بخش فروش فله ای از تولیدات سوهان کنجدی عسلی با قیمت های خوب و مناسب بازار پخش و فروش از طعم های متنوع همچون سوهان کنجدی گل محمدی، نارگیلی، تخم افتابگردان، خشخاش، گشنیزی و … عمده عرضه می گردد.

پولکی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید