مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گز شکلاتی زعفرانی لقمه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گز شکلاتی زعفرانی در بازار چند مدل است؟عمده فروشی تولیدات انواع گز لقمه ای شکلاتی

گز زعفرانی شکلاتی

گز شکلاتی زعفرانی لقمه ای صورت های متفاوتی از تولیدات گز لقمه ای اصفهان بلداجی با تولیدات گز بخش تبریز را شامل می گردد که براساس وجود تولیدات متفاوت هر یک از واحد های تولیدی دارای نوسان قیمت بوده اند که در این بخش همراه با یک فروش عمده عرضه می گردد. دونات کیلویی را می توان در دسته شیرینی ها جای داد که به واسطه تنوع طعم ها و ظاهر جذابش، به محبوبیت بالایی رسیده است.

نوع تولیدات گز شکلاتی زعفرانی در بازار چند مدل است؟

تولیداتی که از گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی صورت می گیرد در بخش هایی چون قطب های تولیدی گز در اصفهان و بلداجی بوده است و یکی دیگر از مراکز استانی کشور که تولیدات نوع گز اما در مدل های دیگری دارا بوده است گز تبریز می باشد. پس این سه مرکز تولید کنندگان گز در ایران ولی به صورت های مختلف بوده است. تولیدات گز قطب تولیدی اصفهان بلداجی در یک مدل یعنی تولیدات نوع سنتی و اصیل را دارا بوده اند و می توان گفت هر یک از شرکت های تولید کننده ی گز دارای قدمتی چندین ساله در امر تولیدات این محصول هستند. با اینکه تولیدات گز تبریز نیز با سابقه هستند ولی از نوع تولیدات گز اصفهان و بلداجی بسیار متفاوت تر بوده اند و طعم و مزه ی خاص و مخصوص به خود را دارند.

پشمک روکش دار شکلاتی

می پردازیم به معرفی تولیدات گز اصیل ایرانی که همان تولیدات گز لقمه ای و آردی از گز اصفهان بلداجی بوده اند و دنیای از طعم ها با درصد های متفاوت مغز پسته، بادام و مخلوط را شامل می گردند. به عنوان مثال می توان به تولیدات گز زعفرانی این قطب های تولیدی اشاره کرد که درصد های متفاوت از گز زعفرانی ۱۸% تا گز زعفرانی ۳۲% را شامل می گردد. و نوع تولیداتی از گز پسته ای بوده اند. و اما اینکه نوع گز شکلاتی تولیدات این قطب چکونه اند باید گفت که گز شکلاتی بلداجی مدل گز های برش شکلاتی هستند با مغز پسته ای و مخلوط از درصد های متفاوت، در اصل همان گز لقمه ای ولی با برش های ریز در اندازه ی شکلات بوده اند. دونات کاکائویی یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی است که طرفداران زیادی دارد، با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و قیمت آن آشنا شوید و تجربه خریدی آسان و به صرفه را داشته باشید. البته نوع گز شکلاتی اصفهان که مربوط به یکی از برند های تولید کننده ی گز شکلاتی بنام گز شکلاتی آنتیک بوده است دارای یک رویه ی شکلات با گز مغز پسته و بادام ۲۵% بوده است و در نوع فله ای و بسته بندی های باکس مانند عرضه می گردد.

پشمک وانیلی کاکائویی

و اما تولیدات مربوط به گز شکلاتی تبریز، تولیدات این مدل از محصول گز در تبریز در ترکیب با چند محصول به دست می اید و ان هم گز شکلاتی پشمکی بوده است. یعنی در ترکیب با گز و پشمک این محصول به دست می آید و علاوه بر گز شکلاتی پشمکی زعفرانی در طعم های ساده یعنی وانیلی هم تهیه می گردند. اندازه و برش این گز شکلاتی زعفرانی پشمکی تبریز همان مدل شکلاتی به صورت دوسرپرس و دوسرپیچ بوده است و صورت هایی از تولیدات فله ای و بسته بندی را دارا بوده اند البته در نوع مغزدار پسته ای و ساده ی بی مغز.

عمده فروشی تولیدات انواع گز لقمه ای شکلاتی

عمده ی فروشی این مرکز از عرضه ی محصولاتی چون شیرینی جات های تولیدی بخش اصفهان بلداجی با تبریز بهترین های تولید روز، تازه، درجه یک و اعلا از انواع گز لقمه ای شکلاتی و دیگر تولیدات ارائه شده از گز لقمه ای را در سراسر بازار کشور توزیع می نماید. پس برای تهیه و خرید عمده این محصولات از تولیدات گز لقمه ای شکلاتی اصفهان بلداجی با مدل گز شکلاتی تبریزی می توانید با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید