مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش محصولات صادراتی گز آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لیست محصولات گز آنتیک اصفهانمرکز فروش صادراتی مستقیم عمده گز آنتیک

گز صادراتی را که انتخابی از برند های تولید کننده ی متعدد گز در پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی می توان انجام داد پیشنهاد این بخش از فروش محصولات صادراتی گز ایرانی تولیدات گز آنتیک اصفهان بصورت عمده در تمامی بازار های جهانی می باشد.

معرفی لیست محصولات گز آنتیک اصفهان

خب یکی دیگر از محصولات تولیدی گز در پایتخت گز ایران اصفهان با نام تجاری گز آنتیک معرفی شده است و این گز همچون چندین برند دیگر گز اصفهان به نوبه ی خود دارای شهرت جهانی در زمره ی تولیدات این محصول را دارا می باشد. این گز آنتیک با اینکه در بازار گز اصفهان دارای شعب فروش متعددی در بخش های مختلف از این دیار نصف جهان را دارا بوده است در برخی از نقاط کشور نیز دارای نمایندگی های پخش و فروش می باشد. و اما می پردازیم به محصولات تولیدی از گز انتیک و انچه در بازار پخش و فروش توزیع نموده است.

می دانیم که نوع تولیدات گز در مجموع مدل گز لقمه ای با گز آردی بوده است و تنوعی که در کار تویدات این محصول بین تولید کنندگان به چشم می خورد در درجه ی اول مربوط به درجه ی کیفی تولیدات بوده در کنار ان نوع بسته بندی های عرضه شده در بازار می باشد. البته تنوع در درصد های مختلف تولیدات از گز مغزدار بین تولید کنندگان نیز متغی می باشد و هر واحد تولیدی با درصد های متفاوت این محصول را عرضه می نمایند. محصولات تولیدی از گز آنتیک را همانطور که گفته شد گز لقمه ای با آردی تشکیل داده که البته درصد های متفاوت با تنوع بالایی از مدل های بسته بندی شده را نیز دارا هستند و از دیگر محصولات تولیدی گز این شرکت مربوط به تولیدات

  • انواع پولکی طعم دار و مغزدار
  • انواع نبات چوبی، شاخه و تخت زعفرانی سفید
  • انواع شیرینی جات اصفهان ( برشتوک، نخودچی، کرکی)
  • انواع سوهان عسلی لقمه ای، تخت
  • انواع سوهان گزی لقمه ای

در بین محصولات متفرقه ای که این شرکت تولید کننده عرضه می نماید کلیه ی تولیدات در نوع و مدل بسته بندی های کادویی ارائه می گردد اما تولیدات گز آنتیک را می توان علاوه بر مدل گز کادویی در نوع گز کیلویی فله ای نیز درخواست داد. پس تولیدات گز این شرکت علاوه بر توزیع در بازار های ایرانی پرطرفدار در بازار های جهانی نیز بوده است و بنابر نوع تقاضای بازار مصرف کننده مدل های مختلفی برای صادرات گز آنتیک انتخاب می گردد و بالاترین درصد مربوط به تولیدات گز لقمه ای کادویی با مدل فله ای می باشد.

مرکز فروش صادراتی مستقیم عمده گز آنتیک

مرکز های فروش در بخش بازار گز اصفهان از تولیدات گز انتیک بالا بوده و یکی از مجموعه های عرضه کننده ی گز صادراتی آنتیک در سطح جهان این مرکز می باشد که می توانید برای سفارش و خرید عمده و به طور مستقیم از بخش تولیدی با ما در ارتباط باشید و انتخاب های متفاوت و گوناگون از تولیدات معرفی شده بهره مند و خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز و پولکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید